Модель особистості: що потрібно для прокачки персонального бренду
І як правильно комунікувати з аудиторією
Персональний бренд став необхідністю в сучасному світі. Ми стаємо головним маркетинговим каналом своєї справи. А правильно вибудувана стратегія проявлення себе в публічному просторі є фундаментом нашого успіху. Про важливість персонального бренду та правильне проявлення своєї особистості Mind розповіла Наталія Пірак – засновниця агентства Fly_Academy.
Навіщо нам персональний бренд?
Особистий бренд – це інвестиція, яка, безсумнівно, окупиться. Давайте розберемося, які переваги дає нам сильний персональний бренд. Це:
● захист у вигляді соціального капіталу;
● довіра й лояльність до нашої справи і до нас самих;
● гарантія підтримки в критичних ситуаціях;
● можливість зробити персональний бренд своїм пасивним доходом;
● зменшення ризиків при відкритті нового бізнесу.
Крім таких «базових» пунктів, кожен із нас має зрозуміти, навіщо особистий бренд саме йому. Адже робота над своїм брендом – це трудомісткий стратегічний процес, і, щоб його довести краю, потрібна достатня мотивація. Саме чітко сформульована мета не дасть зупинитися на одному з найважливіших етапів на шляху формування фундаменту свого бренду – процесі проявлення себе в публічному просторі.
Чому приклад інших вас не влаштовує?
Питання «Як я можу заявити про себе?» часто вводить нас у ступор. А адже основна роль бренду – саме проявити себе, виділитися серед інших і запам'ятатися завдяки емоції. Але для більшості це досить стресовий процес.
Вивчаючи фактори, які впливають на прояв людьми себе в публічному просторі, можна помітити, що найбільше значення має поєднання наших внутрішніх і зовнішніх якостей. А часто ми починаємо йти врозріз із цим і хочемо копіювати шляхи успіху інших. Але так не працює.
Важливо пам'ятати той факт, що персональний бренд не створюється з нуля. Кожен із нас має свої переконання, унікальний досвід і вроджені особливості. Такого ще одного набору немає ні в кого, а отже, і чийсь патерн нас не влаштовує.
Саме тому, щоб визначити, який спосіб проявлення себе в публічному просторі влаштовує кожного з нас найбільше, ми у Fly_Academy розробили тестування на основі біопсихосоціальної моделі. Фізіологічний компонент тесту показує властивості темпераменту як вродженої характеристики нашої нервової системи. Ці особливості допомагають визначити, як ми взаємодіятимемо з навколишнім середовищем і реагуватимемо на стрес. Такі показники не можна змінити, їх, навпаки, важливо враховувати, щоб створити комфортну систему розвитку особистого бренду. Є й психологічна складова – це наші певні особливості особистості, які властиві кожній із моделі персонального бренду.
За підсумками тестування кожен учасник може визначити свою модель особистості.
Загалом їх п'ять:
Expert – справжні трудоголіки. Вони не люблять ділитися своїми успіхами, адже для них не важлива публічність. Головне для експертів – робити все якісно й ділитися знаннями. Їм потрібно тільки правильно упакувати свій контент – і вони вже в кроці від успіху.
Creator – творчі особистості. Знають, як залучати аудиторію, і дуже люблять створювати прекрасне. Але вважають за краще залишатися за кадром. Найкраща стратегія для них – показувати себе через свою справу.
Insider – товариські та креативні люди. Головне для інсайдерів – регулярно доповнювати базу своїх контактів і створювати більше контенту. Їхній успіх – у колабораціях.
Marketer – справжні прагматики. Вони вміють взаємодіяти з людьми і проявляти себе через різні канали комунікації. правильний інструмент для просування – їхні справа й досягнення.
A-lister – активні особистості, які легко знайомляться з новими людьми, швидко стають популярними і люблять публічність. Правильний шлях для них – показувати себе та всю свою діяльність через власну особистість.
Розуміння моделі особистості відразу приводить до дії. Це дає рішення, через який контент нам властиво проявляти себе, щоб швидше досягати поставленої мети. А головне – не ламаючи себе.
Як «залити» фундамент персонального бренду?
Після того як ми визначили свої індивідуальні особливості, модель бренду та сформулювали мету, можна переходити до формування стратегії особистого бренду. На цьому етапі важливо визначити нішу, принципи і наше позиціонування. А також розробити коротке повідомлення й унікальну особисту пропозицію, яку ми нестимемо в публічний простір. Крім цього, важливо визначити свою цільову аудиторію та кола впливу. І вже потім – онлайн- та офлайн-канали комунікації, які використовуватимемо.
Дуже важливо пройти всі етапи стратегії, адже саме вони дозволять «залити» міцний фундамент персонального бренду, який приведе до мети.
Автори матеріалів OpenMind, як правило, зовнішні експерти та дописувачі, що готують матеріал на замовлення редакції. Але їхня точка зору може не збігатися з точкою зору редакції Mind.
Водночас редакція несе відповідальність за достовірність та відповідність викладеної думки реальності, зокрема, здійснює факт-чекінг наведених тверджень та первинну перевірку автора.
Mind також ретельно вибирає теми та колонки, що можуть бути опубліковані в розділі OpenMind, та опрацьовує їх згідно зі стандартами редакції.