TikTok і не тільки: нові інструменти для розвитку бізнесу

TikTok і не тільки: нові інструменти для розвитку бізнесу

або Що робити, коли вже можна дозволити собі зростати

This text is also available in English
TikTok і не тільки: нові інструменти для розвитку бізнесу
Фото: depositphotos

Українські підприємці – це друга армія нашої країни, що виборює власну справу у важких умовах. Вони – ті незламні, хто продовжує працювати попри всі випробування, що влаштовує їм війна та податківці. І це не дивно, адже це саме ті люди, які вміють швидко адаптуватися до нових умов, горіти ідеєю та заряджати своєю енергією оточення. Вони завжди вигадують, що можна вдіяти, коли важко, або що робити, коли все «пішло в гору» і вже хочеться більшого. Отже, мають бути обізнані на нових інструментах і технологіях, аби розвивати власну справу, долучати нових клієнтів, відкривати нові напрями.

Як екологічно впроваджувати нові послуги і які можливості варто використовувати, розповів Mind за досвідом своєї компанії СЕО Marketing 0-100 Ростислав Лисиця.

У житті кожної компанії настає той момент, коли потрібно впроваджувати нові послуги. Це відбувається через те, що вона розростається і їй потрібен вихід усього свого потенціалу. Відтак кілька порад за цією темою. 

Уже спробуйте той TikTok

У світі завжди є певні тенденції, які ми легко можемо відстежувати. Кожна сфера нашої діяльності має певні стандарти, які є такими протягом конкретного періоду часу. Наприклад, зараз у сфері онлайн-реклами це TikTok. Чи багато у вашому оточенні людей, які не мають там аккаунту? Гадаємо, що небагато.

Серед інших причин, чому ми зараз просуваємо клієнтів через TikTok (окрім того, що ця мережа зараз – справжній тренд), можна виділити такі:

  • Економія для клієнта. Цей пункт не стосується всіх ніш.

Однак якщо ми говоримо про онлайн-магазини, то при просуванні через фейсбук та інстаграм їм раніше доводилося витрачати в середньому $2500 ($2000 – рекламний бюджет, $500 – послуги агенції). Зараз онлайн-магазини можуть витратити $1200 на все.

  • Безкоштовний трафік. Саме цей факт впливає на економію клієнтів Marketing 0-100. Якісне ведення TikTok, постійна зйомка і постинг контенту, професійний монтаж (чим вони займаються) можуть привести неймовірну кількість клієнтів для бізнесу.
  • Тут реклама «наздоганяє» покупця.
  • Середній ROMI в TikTok 300–400% із власних спостережень компанії.

Тобто перша порада – варто підбирати послуги, які будуть актуальними й популярними на цей момент. Трендовість допомагає «бути на слуху» та продавати ваші продукти.

Читайте також: Бізнес під час війни: як брендам залучати нових клієнтів

Дослухайтеся до працівників

Цього місяця агенція додала послугу просування через блогерів. Уже перший проєкт приніс $3500, оскільки наші клієнти змогли закупити рекламу в дуже відомих блогерів (Влад Лиманюк, Олександр Слобоженко, Богдан Буше). Вони просто дослухалися до свого працівника, який запропонував спробувати просувати клієнтів через інфлюенс-маркетинг. Саме він відкрив що, цей канал просування – справжній «клондайк».

Тож друга порада – дослухайтеся до своєї команди. Кожен ваш працівник дивиться на світ інакше, ніж ви. Він уже працює у вашій компанії, може оцінити її потенціал і можливості та запропонувати ідею, яка не просто варта обговорення, а цілковитого впровадження. Тому старайтеся більше комунікувати зі співробітниками та дослухатися до них.

Читайте також: Бізнес під час кризи: змінюємо підхід до спілкування з клієнтами

Телеграм? Варто спробувати!

При додаванні нових послуг, важливо чітко усвідомити, кому вони будуть найкорисніші. Тобто треба розуміти, як працює ця послуга і якому конкретно бізнесу/людині вона буде найкорисніша.

В агенції є клієнти, які проводять вебінари та автовеби. Тож вирішили, що найкращим варіантом для набору лідів безпосередньо перед цими подіями стане реклама в телеграм-каналах. Так, за допомогою аналізу й правильного підбору ніші під певну послугу отримали вже двух клієнтів, хоча сама така реклама працює лише кілька днів.

Рекомендуємо також не поспішати й виважувати свої рішення. У бізнесі потрібно ризикувати та пробувати, однак, повірте, розрахувати можливі результати від певних дій значно легше, ніж здається на перший погляд. Тому намагайтеся продумувати й аналізувати свої кроки при розвитку ваших компаній.

Автори матеріалів OpenMind, як правило, зовнішні експерти та дописувачі, що готують матеріал на замовлення редакції. Але їхня точка зору може не збігатися з точкою зору редакції Mind.

Водночас редакція несе відповідальність за достовірність та відповідність викладеної думки реальності, зокрема, здійснює факт-чекінг наведених тверджень та первинну перевірку автора.

Mind також ретельно вибирає теми та колонки, що можуть бути опубліковані в розділі OpenMind, та опрацьовує їх згідно зі стандартами редакції.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло