Захворіло у світі
30,183,223
Померло у світі
946,158
Вилікувалось у світі
20,532,559
Захворіло в Україні
169,472
Померло в Україні
3,468
Вилікувалось в Україні
75,486
Встигнути все: як поводитися при зриві дедлайну

Встигнути все: як поводитися при зриві дедлайну

Три кроки, які необхідно зробити, якщо ви не встигaєте вкластися у відведений для проекту час

Цей матеріал також доступний російською
Встигнути все: як поводитися при зриві дедлайну
Фото Shutterstock

Дедлайн ще за тиждень, але ви вже знаєте, що у жодному разі не встигнете вчасно. Клієнт не надіслав вам потрібні дані, або ваш власний графік виявився нереалістичним.

Усі, хто хоч раз опинявся під загрозою не встигнути виконати важливе завдання, знає, як боляче стає з кожною хвилиною, яка наближає до заповітного дедлайну – острах завалити важливу справу (яку, швидше за все, вам доручив керівник) стає просто нестерпним.

Але перед тим як панікувати, виконайте декілька кроків, які пропонує Річард Мой у матеріалі для видання the Daily Muse.

1. Визначте, хто є головним джерелом стресу: ви чи ваш бос

Якщо ви надзвичайно вмотивований спеціаліст, то можна здогадатися, що іноді ви самі нагнітаєте ситуацію, створюючи додатковий тиск на самого себе. Через це у вашому списку завдань можуть з’являтися більш жорсткі дедлайни, ніж ті, яких вимагає від вас керівник.

Глибоко видихніть та подумайте, хто створює цей тиск. Якщо ви самі його створюєте, то спробуйте дещо радикальне: відпочиньте. Якщо жорсткого дедлайну немає, не потрібно створювати його самотужки. 

Але ж якщо цілі для вас ставить керівник чи компанія, тоді все не так просто. Це не означає, що ви працюєте недостатньо старанно. Це лише означає, що вам варто продовжити читати цю статтю.

2. Подумайте, чи ви можете щось змінити

Якщо чесно, то іноді, намагаючись зробити все можливе для отримання потрібних результатів, ми лише розуміємо, що покладаємося на одну й ту саму тактику з невеликими відхиленнями. Тому дуже важливо зупинитися та проаналізувати методи, якими ви користуєтеся, та подумати, чи можливо якось оптимізувати процеси.

Можливо, вам варто реорганізувати свій список завдань для цього проекту (або ж просто організувати його, якщо ви зовсім неорганізована людина). А може, вам не вистачає знань, або ж просто варто попросити про допомогу.  

Якою б не була відповідь, будьте чесні з собою та подумайте, що можна зробити, щоб вчасно досягти мети.

3. Повідомте про стан справ усіх людей, що задіяні у проекті/процесі

Зазвичай це найважча частина. Зберіть нараду або напишіть листа відповідним людям та повідомте їх про статус проекту. Але почекайте, не видавайте це як прохання про перенесення дедлайну або заклик про допомогу. Презентуйте відкоригований графік та, якщо це доречно, додайте пропозиції щодо вирішення проблеми.

Це не лише допоможе всім іншим учасникам долучилися до вирішення ситуації, але й покаже їм, що хоч ви і не встигаєте, все одно намагаєтеся зробити все можливе, аби якнайшвидше надолужити.

У певний момент часу всі ми стикаємося з перешкодами на шляху до мети. Але навіть якщо ви добре виконуєте свою роботу, все одно рано чи пізно ризикуєте опинитися в ситуації, коли не зможете зробити щось вчасно та будете цим дуже перейматися. І хоча, можливо, ви не побачите результати так швидко, як вам (або вашому керівникові) хотілося б, але ви неодмінно покращите існуючий стан справ.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті