Стартап, який переміг цього року на Web Summit, поєднає штучний інтелект і безпілотні авто
Серед лідерів також борці з кібер-пропагандою та знову технології для безпілотників

У фінал на світовій техноконференції Web Summit, яка цього року проходить у Ліссабоні, вийшли три стартапи. Один із них став переможцем і отримає фінансову винагороду. І що навіть важливіше – отримає суттєвий ривок вгору завдяки ознайомленню широкої публіки зі своїми розробками. Отже, які стартапи найбільше вразили публіку цього разу?
Wayve
Стартап, який став переможцем технологічного форуму згідно з думкою журі.
Ця британська компанія розробляє штучний інтелект. Але не для людей, а для автомобілів – точніше, безпілотних систем. На думку розробників, система безпілотного керування автомобілем має бути гнучкою і миттєво пристосовуватися до мінливих умов середовища, до нових ситуацій. В цьому і допоможе штучний інтелект – така система з використанням машинного навчання зможе постійно навчатися і засвоювати нові алгоритми дорожніх ситуацій.
Як зазначають розробники, компанії, які надто покладаються на камери і датчики, обмежують себе і свої технології. Датчики допомагають реагувати на однозначні умови. Якщо ж змінити локацію або ввести нові змінні в роботу такого безпілотника, то він впаде в ступор. Істинний же автопілот не повинен зациклюватися на вузьких випадках, він повинен «мислити» ширше і не програмуватися, а навчатися, вважають в компанії.
Factmata
Проект пропонує створити «екологічне інформаційне середовище». Програми перевіряють наявність «мови ворожнечі», пропаганди та політичної заангажованості, провокаційних заголовків, які не відповідають змісту публікації.
На противагу іншим стартапам в цьому списку, Factmata не визнає, що людину можна замінити бездушними роботами, коли треба робити факт-чекінг новин.
З цією метою компанія використовує поєднання АІ та людських спільнот, щоб вибудувати кращу медіа-екосистему. Компанія також розвиває запатентовану технологію боротьби з «мовою ненависті», пропагандою, ботами.
Цей лондонський стартап був заснований у 2017 році і можливо найпопулярнішим інструментом для боротьби з рейковими новинами на ринку.
Компанію вже підтримав американський підприємець і мільярдер Марк Кʼюбан, який вклав у неї $1 млн. В другому раунді інвестицій стартап зібрав $800 тисяч.
lvl5
Стартап розробляє навігаційне програмне забезпечення, за допомогою якого можна створювати карти з високою роздільною здатністю для автономних машин і роботів, використовуючи комп'ютерне бачення. Продукт показує оновлення трафіку, відстань та інформацію щодо місцезнаходження. Поки що стартап оперує у Каліфорнії. Минулого року lvl5 пропонував водіям нагороду до $0,05 за милю в обмін на можливість аналізувати записи з відеореєстраторів. Це було потрібно для створення високоточних цифрових карт, які, вірогідно, є однією з причин успіху стартапу.
lvl5 цього року отримав приз глядацьких симпатій.
Про те, які три стартапи на Web Summit завоювали найбільшу прихильність публіки минулого року, в матеріалі Mind.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].