Huawei: інновації для побудови повноцінного розумного світу
Корпорація провела 16-й щорічний Міжнародний аналітичний саміт у китайському місті Шеньчжень

Інновації завжди були серцем Huawei, а також одним із ключових стимулів для невпинного розвитку бренда. В основі інновацій – потреби клієнтів. За останні 30 років Huawei співпрацювала із клієнтами та партнерами з метою оптимізації діяльності. За цей час компанія стала світовим лідером у сфері інформаційно-комунікаційних технологій та інтелектуальних пристроїв. Новий розумний світ створив безпрецедентні умови для розвитку сфери ІКТ. Huawei і надалі інвестуватиме у наявні та нові технології зв’язку, обчислення та збереження інформації. Ось чому Huawei запропонувала концепцію «Інновація 2.0» та оголосила про створення Інституту стратегічних досліджень. Упродовж наступних п’яти років компанія зосередиться на дослідженні передових технологій.
У четвер, 25 квітня 2019 року, Huawei провела 16-й щорічний Міжнародний аналітичний саміт у китайському місті Шеньчжень. Темою цьогорічного форуму стала «Побудова повноцінного розумного світу». У саміті взяли участь понад 680 фінансових аналітиків та фахівців галузі, ключових лідерів думок та журналістів з різних сфер, включаючи телекомунікації, інтернет і фінанси. Разом вони з’ясовували, як побудувати повноцінний розумний світ, аби він став засобом сталого розвитку та інновацій.
Відкрив 16-й щорічний Міжнародний аналітичний саміт Кен Ху (Ken Hu) – заступник директора Huawei.
Кен Ху, заступник директора Huawei, поділився поглядами компанії на тенденції у галузі та стратегію її розвитку, зазначивши, що «розумний світ уже настав». «Ми можемо відчути його на дотик. Сьогоднішній день відкриває небачені можливості для розвитку інформаційно-комунікаційних технологій», – сказав він. Ху також зазначив, що запуск 5G відбувається значно швидше, ніж очікувалося, і вперше в історії розвиток засобів, що підтримують 5G, відповідає темпам розвитку 5G-мережі. За прогнозами Huawei, до 2025 року в світі буде 5,8 млрд користувачів 5G. Щоб якісно обслуговувати таку величезну кількість клієнтів, Huawei прагне розвивати прості, але потужні smart-мережі.
Зростають масштаби застосування штучного інтелекту та хмарних сервісів на виробництві. Пан Ху пояснив, що у ширшому ринковому контексті вони вважають конкуренцію cloud-сервісів змаганням штучного інтелекту. Ху зазначив: «Ми впевнені, що завдяки стратегічним інвестиціям у штучний інтелект ми посядемо провідні позиції у новому хмарному марафоні».
Сьогодні користування цифровими технологіями стає все більш різноманітним через доступність кількості ґаджетів і застосунків, що повсякчас збільшується. Huawei завбачливо вжив заходів, щоб надати споживачам бажаний доступ високого рівня до цифрових smart-технологій за будь-яких умов. Усі ці оновлення, на думку Ху, значно покращують пошук потрібних сервісів.
Пан Ху наголосив, що Huawei продовжуватиме стратегію розвитку, а компанія інвестуватиме не лише в теперішнє, але, що більш важливо, і в майбутнє. Він зауважив, що Huawei не просто переслідує комерційний інтерес – ця компанія є флагманом галузі та сприяє суспільному прогресу. Її головна мета – забезпечувати все більшу кількість людей перевагами нового розумного світу з якісною цифровою комунікацією у межах як корпоративного, так і приватного користування smart-технологіями.
Вільям Сюй (William Xu), голова правління та президент Інституту стратегічних досліджень Huawei, оголосив, що Huawei переходить в епоху «Інновації 2.0». Це інновація концептуальних проривів та винаходів. «Упродовж наступних п’яти років Інститут стратегічних досліджень зосередиться на вивченні новітніх технологій, – зазначив Сюй. – Щороку ми інвестуємо $300 млн у наукові розробки в галузі технологій та фундаментальних наук, технологічних інновацій. Це важлива складова нашої дослідницької діяльності». Він також зазначив, що Huawei співпрацюватиме з університетами та науково-дослідними інститутами для застосування інновацій у теоретичних та фундаментальних науках, а також підтримуватиме розвиток галузі у світовому масштабі.
Щоб сприяти інноваціям та оновленню галузі, Huawei планує розвивати її в п’яти напрямках: переосмислення технічної архітектури, переосмислення архітектури продукту, активне забезпечення розвитку галузі, встановлення нових векторів розвитку, підтримка нової галузі.
«В основі інфраструктури smart-світу буде зв’язок, обчислення та збереження даних, а його силою стане штучний інтелект, – зазначив Девід Ван (David Wang), виконавчий директор Huawei, голова інвестиційної ради та президент ICT Strategy & Marketing. – Орієнтуючись на майбутнє, ми переформулюємо закон Мура та кинемо виклик теорії Шеннона, щоб надати світу найкращий зв’язок і переосмислити архітектуру обчислень, зробивши її більш доступною і потужною. Також для оцифрування галузі ми створимо найкращий гібридний хмарний сервіс та використаємо комплексні рішення штучного інтелекту, щоб поширити його застосування».
На завершення Ван додав: «Huawei інвестуватиме більше ресурсів у науково-дослідні та конструкторські роботи, щоб у перспективі посісти лідерську позицію. Ми зруйнуємо кордони та збудуємо з нашими партнерами повноцінний розумний світ».
Перший щорічний Міжнародний аналітичний саміт Huawei було організовано 2004 року. Цьогоріч він відбувся 16-й раз поспіль з 16 по 18 квітня та охоплював низку паралельних сесій. Саміт відвідали галузеві експерти зі всього світу, які поділилися унікальним баченням тенденцій і проблем.
Більше інформації ви знайдете за посиланням.
Про компанію Huawei
Корпорація Huawei – світовий лідер у сфері інформаційно-комунікаційних технологій, постачальник пристроїв №3 згідно з даними IDC за IV квартал 2018 року з часткою на світовому ринку 16,1%. Продукція компанії представлена в понад 170 країнах. Співробітниками з досліджень і розробок Huawei створено понад 70 000 продуктів і рішень. У компанії 16 дослідницьких центрів по всьому світу.
Huawei посіла 48-ме місце в рейтингу найдорожчих брендів світу 2018 року за версією BrandZ і 68-те місце в рейтингу найкращих світових брендів (Top 100 Interbrand 2018 Best Global Brands). Також компанія посідає 25-ту позицію в рейтингу найдорожчих брендів за 2018 рік за версією Brand Finance. За версією Forbes Huawei посіла 79-те місце в рейтингу 100 найдорожчих брендів світу 2018 року.