Знищення української «атомки»: хто і як вбиває галузь останні кілька років

Знищення української «атомки»: хто і як вбиває галузь останні кілька років

І чим це загрожує Україні

Этот текст также доступен на русском
Знищення української «атомки»: хто і як вбиває галузь останні кілька років
Фото: УНІАН

Під час карантину падіння попиту на електроенергію в Україні склало понад 11%. Через це наприкінці квітня Міністерство енергетики та захисту довкілля змушене було прийняти новий – «усічений» – енергетичний баланс країни. Скорочення перш за все торкнулося традиційних джерел: прогноз виробітку гідрогенерацією зменшили (через катастрофічну маловодність річок) на 40%; атомною – на 12%, тепловою – на 8%. Навіть, «зелених» попередили, що в разі потреби обмежуватимуть їх без компенсації втрат.

Перегляд енергобалансу співпав у часі з введенням – із 1 травня – 65%-ого мита на імпорт російського вугілля та електроенергії. Цим імпортом активно користувалися деякі олігархи, що контролюють металургійні та феросплавні заводи, і теплові енергокомпанії. В українському інформаційному просторі розгорнулася кампанія проти власника найбільшого парку «зелених» станцій та вугільних копалень – підприємства ДТЕК і особисто Ріната Ахметова. При цьому інші представники «зеленого» лобі залишилися в основному за межами «світлового кола».

Представники майже всіх політичних сил і численні експерти раптом згадали, що атомна електроенергія – найдешевша в Україні, саме вона дозволяє стримувати ціни на «струм» у країні, а її «вирішили» обмежити на догоду дорожчим генераціям.

Відключення або зниження потужності окремих блоків АЕС стартувало 10 травня. А вже 15 травня народний депутат від «Слуги народу» Андрій Герус поскаржився на своїй Facebook-сторінці, що загальна потужність атомних

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло