Ігрова індустрія в цифрах: скільки українці витрачають на відеоігри
Хто грає і як пандемія вплинула на це хобі

NielsenIQ на замовлення Wargaming нещодавно провела перше в Україні дослідження гравців у відео/комп'ютерні ігри. 2020 року світовий ринок відеоігор зріс на 9,3% – до $159,3 млрд. Європа в цьому «пирозі» зайняла 19% ($29,6 млрд). Mind вибрав найцікавіші дані з презентації результатів дослідження.
31 рік
Це середній вік гравців в Україні. 70% ігроманів мають вищу освіту.

50%
Стільки респондентів «занурюються» в гри, щоб відключитися від реальності.

3 з 10
Стільки опитаних використовують ігрові консолі (PlayStation і Xbox). Більшість же вважає за краще грати на смартфонах або планшетах.

До 6 годин
Стільки часу українці можуть «присвятити» іграм у вихідні. У будні дні – від години до трьох. Під час пандемії 56% респондентів стали грати частіше, а 4% – рідше.

Від 2500 грн
Стільки грошей щомісячно витрачають на ігри 9% респондентів, які оплачують підписку або разово купують продукт. При цьому в 46% гравців, що користуються платними сервісами, витрати під час пандемії залишилися незмінними, 31% став платити більше, а 13% – менше.
Більшість же опитаних (близько 73%) використовують безкоштовні гри.

Топ-5 популярних жанрів
Найчастіше українці обирають Puzzle, Vehicle shooter, Shooter, Simulation і Strategy.

617 грн
Стільки в середньому респонденти щомісяця витрачають на ігри жанру RPG. Це найдорожчий, але не масовий «сегмент».

Топ-5 популярних ігор
Найчастіше українці грають у World of Tanks, Fifa20/21, Minecraft, GTA, Counter-Strike.

«Дослідження показало, що українські геймери багато в чому перебувають у царині світових тенденцій. Зокрема, як у світі, так і в Україні був зафіксований сплеск інтересу до відеоігор під впливом пандемії. Також ми бачимо інтерес українських гравців до мобільних платформ. Те, що наразі відрізняє наших гравців, – доволі низький рівень використання ігрових консолей», – резюмує керівник відділу досліджень покупців і споживачів «NielsenIQ Україна і Білорусь» Тетяна Шевченко.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].