Заробляти більше: як розширити обмежений функціонал Shopify
Партнерський матеріал

Заробляти більше: як розширити обмежений функціонал Shopify

І які застосунки дозволять збільшити продажі в кілька разів

Этот материал также доступен на русском языке
Заробляти більше: як розширити обмежений функціонал Shopify
Фото: depositphotos

Минулий рік став для експортерів прибутковим як ніколи раніше. За офіційними даними українські онлайн-продавці збільшили річний дохід від продажу на міжнародних ринках на 35%.

Інструментів для реалізації товарів за кордоном чимало: Amazon, Ebay, Etsy, Alibaba, Shopify – найпопулярніші серед експортерів маркетплейси. Останній – не стільки платформа для продажів, скільки конструктор створення сайту. Платформа власного трафіку не генерує, але допомагає підприємцям швидко створити онлайн-магазин і продавати продукцію на інших маркетплейсах чи у Facebook, контролюючи всі канали продажу у власному кабінеті Shopify.

За послуги залежно від асортименту, наприклад, за можливість дати покупцям бонус у вигляді подарункової карти, Shopify бере плату від $29 до $299 за місяць. Стандартний функціонал платформи задовольняє базові потреби для електронної торгівлі. Його можна розширити за допомогою застосунків на Shopify App Store, які купуються на місяць. Shopify робить це для того, щоб підприємець міг створити сайт з тим набором інструментів, який йому необхідний.

CEO компанії з розробки сайтів e-комерції MakeBeCool Андрій Гадашевич та головний операційний директор Дмитро Борук в рамках вебінару E-Export від Укрпошти поділилися дев’ятьма застосунками, які допоможуть оптимізувати роботу на Shopify і збільшити об’єм продажів. Mind публікує короткий огляд застосунків.

Чим простіше користувачу знайти товар, тим швидше він його купить

Застосунок Ultimate Product Filter + Search, який коштує в місяць $14,99, спрощує навігацію по сайту – створює категорії товарів і відсортовує їх. За допомогою фільтрів, які створюються у середині категорій, покупець може знайти продукт по кольору, формі чи навіть смаку. Також застосунок сприяє налаштуванню SEO й надає аналітику по пошукових запитах користувачів.

Чим більше корисної інформації про товар отримує покупець, тим більше він хоче його придбати

З Accentuate Custom Fields можна додати 25 різних полів для більш ефективної презентації продукту, наприклад багатомовні текстові рядки, розширену обробку фото, перехресні посилання на схожі пропозиції, автоматичне маркування товарів, списки вибору, а також надати клієнтам можливість налаштовувати й редагувати ці поля – день народження, псевдонім, розмір, улюблений колір тощо. Вартість послуги варіюється від $14 до $20, залежно від того, чи скористаєтеся ви службою підтримки Shopify для налаштування.

Чим більше авторизованих покупців, тим краще підприємець знатиме уподобання клієнтів

Авторизація на сайті магазину не обов’язкова, тим більше, що стандартний процес реєстрації забирає чимало часу. Більшість покупців, як правило, цей етап пропускають. Застосунок Oxi Social Login надає можливість покупцеві авторизуватися через соціальні мережі, що значно легше. Маючи зареєстрованих на сайті користувачів, підприємець отримує портрет цільової аудиторії та відслідковує її вподобання й може робити таргетовану розсилку на електронну пошту. Чим більше зареєстрованих, тим точніше можна налаштувати таргетинг.

Чим більше мов, тим доступніший продукт для клієнта

За допомогою застосунку Langify, який коштує $17,5 у місяць, підприємець може створити багатомовний онлайн-магазин. Це відіграє не останню роль при прийнятті рішення про купівлю товару на сайті з інформацією рідною мовою. Langify дозволяє створювати новий домен під кожну мову, міняти зображення товару, а також оптимізує пошук товару в Google.

Чим більше відгуків, тим більше клієнтів

Далеко не всі покупці залишають відгук про придбаний товар, тим більше, що текстовим коментарям споживачі довіряють усе менше. Тоді як застосунок Yotpo Product Reviews & Photos дозволяє залишати на сайті фото- й відеовідгуки, при цьому вони висвітлюються в результатах пошуку в Google.

Чим більше опцій для клієнта, тим більше шансів

Застосунок Wish List King дозволяє користувачу додавати товар у список бажань. Продавцеві застосунок коштуватиме $4,95 у місяць. Особливо він згодиться тим, хто займається реалізацією «не стихійних» товарів, – тих, купівля яких потребує більш зваженого рішення, наприклад, техніка, одяг, меблі.

Чим більше комбінацій, тим більша маржа

Середній чек покупки можна збільшити, використовуючи бандли, коли товари продаються комплектом. При цьому клієнт може придбати товари й окремо, але в бандлі вони обійдуться дешевше. Створювати такі набори допомагає застосунок MBC Bundles – Bundle Products, який коштує від $17. При чому платити потрібно лише тоді, коли бандл продався. Крім того, він допомагає відслідковувати товари і списувати їх зі складу. Інструмент найбільше підходить підприємцям, які реалізують недорогі товари, але при цьому об’єм продажів великий.

Чим швидше покупець отримає замовлення, тим швидше зробить повторну покупку

Застосунок Advanced Shipping Rules позбавить підприємців головного болю і відповість на питання – як доставити замовлення у найкоротші строки з мінімальними затратами. Продавець може встановити унікальні тарифи на кожну групу товарів, додати страховку й показувати вартість доставки за різними типами: по позиціях, за вагу або % від загального чеку. Застосунок обійдеться підприємцю в $9 на місяць, він також спрощує комунікацію з логістичними компаніями, які відповідатимуть за різні типи доставок.

Чим краще електронна розсилка, тим більше доходів отримає продавець

Застосунок Klaviyo: Email Marketing допомагає автоматизувати процес таргетованої розсилки листів. Він таргетує спеціальні пропозиції на користувачів за різними характеристиками й надає аналітику по клієнтській базі магазину. Від кількості листів залежить вартість – 500 e-мейлів коштуватимуть $20.

Shopify дозволяє швидко запустити магазин – на створення «костяка» піде не більше 15-ти хвилин. Перші 14 днів використання платформи безкоштовне, якраз достатньо, щоб протестувати, чи буде ваш товар популярним на міжнародному ринку. Це дає змогу створити сайт, запустити рекламу й отримати перші продажі. Лише після такого тестування можна використовувати застосунки для оптимізації роботи на Shopify.

Більше порад від Андрія Гадашевича та Дмитра Борука можна дізнатися на вебінарі E-Export від «Укрпошти» «Shopify. Огляд ключових застосунків для оптимізації продажів»

Mind  – генеральний партнер E-Export School від «Укрпошти».

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті