Дайджест книжкових новинок жовтня: «Нацисти-мільярдери. Темна історія найбагатших династій Німеччини», унікальне дослідження чотирьох ключових політичних рішень Вашингтону і не тільки
Чому, коли і як хороші люди іноді чинять погано, а найважливіші моменти в історії людства були пов’язані з емоціями

Колишній керівник контррозвідки ФБР розкриває сім секретів створення та підтримки організаційної досконалості, а журналістське розслідування Давіда де Йонга показує, як найбагатші бізнес-династії Німеччини накопичили незліченні гроші та владу, підтримуючи звірства Третього Райху, і як швидко після війни Захід закрив на це очі.
У свіжій книжковій добірці Mind зібрав багато нонфікшну з різних тем – від психології і науки до менеджменту та бізнесу. Докладніше – у матеріалі.
«Нацисти-мільярдери. Темна історія найбагатших династій Німеччини»

Оригінальна назва: Nazi Billionaires: The Dark History of Germany's Wealthiest Dynasties
Автор: Давид де Йонг
Категорії: історія
Видавництво: «Лабораторія»
У 1946 році Гюнтера Квандта – патріарха династії, яка сьогодні контролює BMW, – було заарештовано за підозрою у співпраці з нацистами. Квандт стверджував, що його змусив вступити в партію міністр пропаганди Йозеф Ґеббельс, і суд виправдав його. Але Квандт збрехав. І його спадкоємці, а також спадкоємці інших нацистських мільярдерів відтоді стали лише багатшими, а про їхнє темне минуле заледве хто знає.
У цьому журналістському розслідуванні Давід де Йонг показує, як найбагатші бізнес-династії Німеччини накопичили незліченні гроші та владу, підтримуючи звірства Третього Райху. Вони захоплювали єврейський бізнес, залучали рабів і нарощували виробництво зброї для Вермахту в той час, коли Європа палала. Але найбільше шокує те, як швидко після війни Захід закрив на це очі.
Давид де Йонг – журналіст-розслідувач і письменник. Його дебютна книга «Нацисти-мільярдери» перекладена більш ніж на 20 мов світу. Публікувався у New York Times, Wall Street Journal і Bloomberg Businessweek.
«Історія емоцій. Походження людини (розумної) емоційної»

Оригінальна назва: A Human History of Emotion: How the Way We Feel Built the World We Know
Автор: Річард Ферт-Годбіхер
Категорії: психологія
Видавництво: «Лабораторія»
Ми любимо вважати себе раціональними створіннями, які, щоб вижити, покладаються на розрахунок та інтелект. Але насправді чимало найважливіших моментів в історії людства було пов’язано не з холодними й суворими фактами, а з емоціями.
Спираючись на психологію, нейронауку, філософію, мистецтво та історію релігії, Річард Ферт-Ґодбіхер яскраво ілюструє, як наше розуміння та емоційний досвід змінювалися з часом і як наші почуття формували нас і світ, у якому ми живемо. Від Стародавньої Греції до Африки, від Японії до Османської імперії і аж до Сполучених Штатів – це захоплива мандрівка неосяжним, але дуже емоційним світом.
Річард Ферт-Ґодбіхер – доктор філософії, один із провідних світових експертів у галузі історії, лінгвістики, науки та філософії емоцій. Почесний науковий співробітник Центру історії емоцій при Лондонському університеті королеви Марії.
«Кінець перевернутому мисленню»

Оригінальна назва: An End to Upside Down Thinking: Dispelling the Myth That the Brain Produces Consciousness, and the Implications for Everyday Life
Автор: Марк Гобер
Категорії: наука
Видавництво: «Фабула»
Автор цієї книжки, запеклий супротивник матеріалізму і чудовий оповідач, наводить переконливі докази на користь того, що основою реальності є свідомість, а не матерія. Він спирається на результати численних наукових експериментів, цитує праці видатних учених, надає власні висновки та спонукає читача до міркувань стосовно природи дистанційного бачення і телепатії, передбачення і психокінезу, присмертного досвіду і пам’яті про попередні життя.
Навряд чи одна книжка може спричинити революцію, а от переворот у сприйнятті світу і свого місця в ньому – цілком можливо.
Марк Гобер є старшим партнером компанії Sherpa Technology Group у Кремнієвій долині, яка консультує технологічні компанії щодо злиття і поглинання та бізнес-стратегій. Раніше працював аналітиком в інвестиційному банку у Нью-Йорку. Марк – автор численних ділових статей, написаних для світових видань. Bloomberg Businessweek та інші журнали неодноразово цитували його думки щодо бізнесу і технологій.
«Московський фактор. Політика США щодо суверенної України та Кремля»

Оригінальна назва: The Moscow Factor: U.S. Policy toward Sovereign Ukraine and the Kremlin
Автор: Юджин М. Фішел
Категорії: політологія / всесвітня історія
Видавництво: Vivat
2014 року Росія незаконно анексувала Крим, створила сепаратистський рух на Донбасі, а потім напала на Україну своєю регулярною армією та спецназом. У кожному випадку російської агресії відповідь США критикували як неадекватну, недостатню або нерішучу.
«Московський фактор» – це унікальне дослідження чотирьох ключових політичних рішень Вашингтону. Чи враховували дві республіканські та дві демократичні адміністрації США статус України як суверенної держави, вибудовуючи відносини з РФ, – Фішел має відповідь на болюче питання. Позицію Сполучених Штатів щодо України розглянуто в ширшому контексті міжнародних відносин. Дослідження Фішела заповнює чималу прогалину в сучасному науковому та політичному дискурсі, фокусуючись на складній тристоронній – а не просто двосторонній – динаміці між Сполученими Штатами, Україною та Росією в 1991 – 2016 роках. Ця книжка вперше об’єднує документальні свідчення і розсекречені матеріали щодо обговорення політики, ретроспективні статті, авторами яких були колишні політики, офіційні мемуари колишніх високопосадовців та інтерв’ю з ними й поверненцями.
Юджин М. Фішел – знавець пострадянських країн, має понад 30 рокі стажу роботи в Державному департаменті США. Його книжки систематично й ґрунтовно розповідають читачеві приховані деталі американської політики на сході Європи.
«Відвага кличе. Доля допомагає хоробрим»

Оригінальна назва: Courage Is Calling: Fortune Favors the Brave
Автор: Раян Голідей
Категорії: іілософія / популярна психологія
Видавництво: «Наш Формат»
Термопіли і Сараєво, Роза Паркс і Флоренс Найтінґейл, Магатма Ґанді й Авраам Лінкольн – це дуже різні приклади, але всі вони про сміливість. Коли звичайні люди йшли на незвичайні вчинки.
Раян Голідей розглядає сміливість як першу з античних чеснот і вибір складного, але високого шляху. Він звертається до історії та літератури, вигаданих і реальних героїв, звільнення від рабства й руху за рівні права. Що мотивує виявляти нечувану сміливість, жертвувати життям заради цінностей та інших людей?
Раян Голідей – американський письменник, маркетолог, популяризатор філософії стоїцизму. Його креативне агентство Brass Check консультувало Google і New York Observer. Автор книжок «Напролом. Мистецтво перетворювати перешкоди на перемоги», «Маркетинг майбутнього», «Его – це ворог», «Стоїцизм на кожен день», що стали бестселерами. Його книжки перекладені більш ніж 40 мовами та розійшлися накладом понад 6 млн примірників.
«Квантовий маркетинг. Новий спосіб мислення»

Оригінальна назва: Quantum Marketing: Mastering the New Marketing Mindset for Tomorrow's Consumers
Автор: Раджа Раджаманнар
Категорії: маркетинг, реклама та PR / підприємництво
Видавництво: «Наш Формат»
Стрімкий сучасний світ кладе традиційний маркетинг на лопатки. Класичні теорії, стратегії і практики перестають працювати. Що робити маркетологам, керівникам, власникам компаній? Іти за змінами, на п’яту стадію маркетингу – квантову.
Автор не відкидає набутків маркетингу, навпаки – бере їх за основу і збагачує технологіями. Після цієї книжки вас не лякатимуть думки про ШІ, блокчейн, дрони, голографічні проєкції, віртуальну реальність тощо. Ви знатимете, як зробити новітні технології не ворогом, а другом маркетингу.
Раджа Раджаманнар – маркетолог, мислитель-новатор і трансформаційний бізнес-лідер із майже 30-річним досвідом. Глобальний директор з маркетингу і комунікацій Mastercard. Увійшов до п’ятірки найвпливовіших директорів із маркетингу у світі (Forbes), 25 найінноваційніших директорів із маркетингу (Business Insider), 10 найкраще технічно підкутих директорів із маркетингу (Ad Week). Президент Всесвітньої федерації рекламодавців, член ради директорів PPL Corporation.
«Перші 90 днів. Перевірені стратегії, як підкорити нову посаду»

Оригінальна назва: The First 90 Days: Proven Strategies for Getting Up to Speed Faster and Smarter, Updated and Expanded
Автор: Майкл Воткінс
Категорії: кар'єра / менеджмент / бізнес
Видавництво: «Наш Формат»
Перехід на нову посаду чи в іншу компанію завжди дається нелегко. Хоча це й хороший шанс, щоб почати все заново й вибудувати іншу стратегію поведінки. Головне – уникнути помилок, які під час перших трьох місяців роботи можуть коштувати кар’єри.
Майкл Воткінс покроково описує процес переходу на нову посаду та дає базові принципи прискореної адаптації на новому місці. Вони допоможуть вибудувати план дій і навести лад у думках. А для кращого розуміння й закріплення ідей кожен розділ книжки містить практичні поради, чекліст і систему самооцінювання.
Майкл Воткінс – викладач дисципліни «Лідерство та організаційні зміни» в Міжнародному інституті з управлінського розвитку, у минулому – професор Гарвардської школи бізнесу та Школи управління імені Джона Кеннеді. Засновник консалтингової компанії Genesis Advisers. Уже понад 20 років працює з керівниками великих компаній, коуч організацій зі списку Fortune 500.
«Система ФБР. Кодекс досконалості наймогутнішого відомства США»

Оригінальна назва: The FBI Way: Inside the Bureau's Code of Excellence
Автор: Френк Фіґлузі
Категорії: військова справа, спецслужби
Видавництво: «Наш Формат»
Колишній керівник контррозвідки ФБР розкриває сім секретів створення та підтримки організаційної досконалості.
Френк Фіґлузі був «Хранителем кодексу», якого призначив головний інспектор ФБР, тодішній директор Роберт Мюллер. Фіґлузі було доручено стежити за конфіденційними внутрішніми розслідуваннями та наглядати за тим, щоб кожен співробітник відповідав суворим стандартам ФБР. Тепер, оглядаючись на свою видатну кар’єру, він розповідає про те, як бюро досягає надзвичайних результатів – від навчання новобранців «Системі ФБР» до суворого дотримання стандартів Бюро на всіх рівнях організації.
Усі хороші кодекси поведінки мають одну спільну рису: вони віддзеркалюють основні цінності організації. Окремі особи, компанії, школи, команди чи будь-які групи, що прагнуть кодифікувати свої правила життя, повинні спочатку узгодити основні цінності. Френк Фіґлузі звів процес збереження та захисту цінностей бюро до того, що він називає The Seven C’s. Якщо ви зможете адаптуватися до концепції Кодексу, Збереження, Ясності, Наслідків, Співчуття, Надійності та Послідовності, вам вдасться вберегти свої цінності від усіх внутрішніх і зовнішніх загроз. Ось як це робить ФБР.
Посада Фіґлузі в ФБР дала йому унікальну можливість вивчити моделі поведінки успішних, етичних людей і зробити висновки про те, чому, коли і як хороші люди іноді чинять погано. Не боячись називати імена керівників бюро, які помилилися, він цитує їх як винятки, що підтверджують правило. Частково приголомшливі мемуари, частково практичний посібник для досягнення досконалості, «Система ФБР» показує читачам, як застосувати уроки, отримані Френком Фіґлузі, у власному житті: у бізнесі, менеджменті та особистому розвитку.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].