Продюсерка УМФ: «Для великих заходів КВЦ «Парковому» наразі немає гарної альтернативи»
Новини компаній

Продюсерка УМФ: «Для великих заходів КВЦ «Парковому» наразі немає гарної альтернативи»

Ірина Бондаренко – про профільні заходи, вибір теми форуму та точки зростання для івент-локацій України

Продюсерка УМФ: «Для великих заходів КВЦ «Парковому» наразі немає гарної альтернативи»

29-30 квітня у Конгресно-виставковому центрі «Парковий» відбувся 18-й Український маркетинг-форум. Два дні, кілька паралельних потоків, виставкова зона, понад 1000 гостей та різноманітні активності – одна з найбільших профільних подій на ринку маркетингу пройшла «з розмахом». Організатори УМФ використали всі можливості локації: виступи, панельні дискусії та виступ гурту «МУР» в центральному Конгресно-концертному залі, жива музика та вечірній фуршет в Hall Event Space, затишні дискусії в менших локаціях КВЦ. Про захід та його тему (цьогоріч – «Сенсотворці»), локацію для однієї з найбільших профільних конференцій України та виклики для організаторів поговорили з Іриною Бондаренко, генеральною продюсеркою Українського маркетинг-форуму та засновницєю Ideas First.

- Які великі цілі Ви ставили перед собою, починаючи 18-й Український маркетинг-форуму?

- Щороку, обираючи тему форуму, ми прагнемо знайти щось нове та справді значуще. Коли заходу вже 18 років, це вже не просто «конференція з обміну досвідом», ми маємо дати ринку щось таке, про що той досі не думав, але після форуму почне думати, експериментувати, і за рік – ділитися новими крутими кейсами.

Над програмою працює дуже багато людей. У нас працює Експертна рада, яка проводить дослідження та інтерв’ю, опитує представників суміжних ринків – маркетингові сервіси, рекламу, комунікації, діджитал. Ми запитуємо: чим живуть ці ринки? Які теми їх хвилюють, які тренди? Це потрібно для того, щоб знайти тему, яка буде цікавою дуже різним аудиторіям.

На Український маркетинг-форум приходять як маркетинг-директори компаній, так і власники бізнесів: всі ті, хто так чи інакше працює зі стратегіями.

Коли ми шукали тему цього року, провели дослідження і поспілкувались з експертами. І все, що почули: «рік важкий». Усі компанії думають, як оптимізувати бюджети, заробити більше, знайти аудиторію, збільшити середній чек, підвищити лояльність.

Проаналізувавши отримані відповіді, ми зрозуміли: ці теми не потребують додаткової уваги. Ринок і без нас чудово знає, як з цим працювати, і ми не зможемо сказати нічого дійсно нового.

Але була тема, яка зачепила як продюсерів, так і оргкомітет форуму. Ми давно спостерігаємо за тим, що відбувається в культурному та інформаційному просторі, як розвиваються нові культурні проєкти, як суспільство переосмислює себе, свою ідентичність, рефлексує над тим, що з нами відбувається.

Багато митців сьогодні перебувають на війні, і цей досвід дає їм новий творчий імпульс і нову глибину для переосмислення сьогодення.

Продюсерка УМФ: «Для великих заходів КВЦ «Парковому» наразі немає гарної альтернативи»

Нам стало цікаво і важливо поговорити про культуру. Ми почали досліджувати цю тему дуже обережно.

Спершу провели фокус-групи і почали запитувати: чи буде ця тема цікавою? Нам відповіли: «Так, культура – це важливо! Але що, про неї буде весь форум, обидва дні?». – «Так», – відповіли ми. – «А бізнес-кейси будуть?» – «Будуть, але пов’язані з культурою. Адже культура – це дійсно важливо».

Дехто радив нам подумати над темою ще. Але згодом ми знайшли компанії, які нас підтримали, – ті, що вже мають якісь колаборації з українськими митцями, створюють з ними спільні проєкти.

Все почало складатись, і ми довели цю тему до логічного фіналу.

- Тоді давайте про цю тему і поговоримо. Хто саме для вас є «сенсотворцем»?

Для мене загалом «Сенсотворці» – це про те, що всі ми з вами зараз є сенсотворцями. Наш час повністю відповідає вже дещо заяложеній фразі, що «ми живемо на сторінках майбутніх підручників». Але є одне уточнення: ці підручники будуть написані лише за умови, що ми збережемо державність.

Тут згадується й інша знаменита цитата Черчилля: «Якщо ми економимо на культурі, тоді за що ми воюємо?» Сьогодні кожен українець може підтвердити глибину цієї фрази та зрозуміти її справжній сенс.

Сенсотворці – це і «МУР», виступ якого відкривав форум зранку, і бізнес, який створює нове і замислюється над тим, як це вплине на суспільство. Адже маркетинг – це завжди про вплив: що ми продаємо, яку рекламу створюємо, яку поведінку підтримуємо – усе це все формує нашу реальність.

- З якими викликами в процесі планування зустрілись організатори?

Люди все сильніше відчувають втому, а це впливає на все, адже кожна дія тепер вимагає значно більше енергії. І це, без перебільшення, – один з найбільших викликів цього року.

Великий форум – це великий проєкт. Всередині нього– багато підпроєктів, кожен з яких має бути реалізований.

Продюсерка УМФ: «Для великих заходів КВЦ «Парковому» наразі немає гарної альтернативи»

Український маркетинг-форум організовує невелика команда, і підготовка вимагає багато часу, сил та уваги. Всі, з ким ми працюємо – підрядники, запрошені спікери, партнери – так само перебувають у стані напруги, так само мають знижену концентрацію уваги. А це значно підвищує ризик помилок.

Є й інші виклики, які впливають на процес підготовки: тривоги і необхідність дублювати повністю зал, світло, звук в укритті, неможливість додавати під час війни традиційні для нас елементи святкування… Ми все ретельно зважуємо і від чогось не настільки потрібного змушені відмовлятись. Та попри це нам важливо, щоб люди, які прийдуть на подію, отримали хоч трошки радості. Не лише сенси чи професійні інсайти, а й відпочинок і емоційне підживлення від зустрічі з іншими професіоналами.

- Як взагалі профільні заходи впливають на ринок?

Будь-який профільний захід допомагає розвитку ринку. Це дуже важливо: коли індустрія збирається разом, обговорює свої проблеми і разом шукає напрямруху Це стимулює прогрес.

Адже відбувається взаємодія, зʼявляються нові знайомства – і з цього народжуються нові проєкти.

Я оцінюю успішність УМФ за кількістю кейсів, які наступного року згадають як започатковані саме на попередньому форумі.

Оці всі «ми послухали спікера, його крута ідея нас надихнула» або «ми познайомились, поспілкувались – і вигадали».

Мені здається, так має відбуватись на кожній подій, організатори якої думають не лише про кількість гостей, а й про те, щоб ця подія справді залишила слід і дала імпульс ринку.

- Чому локацією обраний саме КВЦ «Парковий» і чи розглядали ви інші локації для проведення Українського маркетинг-форуму?

Зараз ми не розглядаємо жодної іншої локації, окрім КВЦ «Парковий».

Від моменту відкриття «Паркового» більшість наших заходів відбуваються саме там. До появи «Паркового» в Україні взагалі не було простору, який міг би претендувати на комфортне проведення подій такого масштабу, як УМФ.

Адже подія – це не лише гарна зала. Це ще й просторий хол, зручні під’їзди, наявність паркінгу і сервісу – усе те, що має отримати як гість, так і організатор, і бажано – в одному місці.

Продюсерка УМФ: «Для великих заходів КВЦ «Парковому» наразі немає гарної альтернативи»

Для великих подій у КВЦ «Парковий» наразі немає гарної альтернативи. Зачасту локації унеможливлюють розміщення потрібної нам кількість учасників, попри те, що їх івент-зона розташована на підземному рівні і одночасно є укриттям. Це – важлива перевага, адже під час тривог не треба перериватись та спускатись туди. А для 1000+ людей, як на маркетинг-форумі, процес поновлення виступів в укритті займає близько 25 хвилин.

- Що Ви вважаєте точками зростання для команди КВЦ «Парковий»?

- По-перше, відзначу, рекомендувати завжди простіше, ніж робити. По-друге, вважаю, що нам уже зараз потрібно думати про майданчики, розраховані на більшу кількість відвідувачів.

Зрозуміло, що під час війни іноземні гості до нас не поїдуть, але згодом нам дуже знадобляться локації, здатні приймати 5 000 гостей і більше.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло