Завершено будівництво Бескидського тунелю на Закарпатті
Вже наступного року потяги до Закарпаття їхатимуть новим тунелем

«БА Інтербудмонтаж Україна» завершило будівництво Бескидського тунелю. У будівництві було задіяно близько 300 робітників. З 2007 року велося проектування, розвідка рельєфу і геодезичні роботи
Про це пише ЦТС.
Підприємство виконувало основні будівельні роботи, тобто пробивало тунель, бетонувати його, облаштовують гідроізоляцію. За підрозділами УЗ залишається облаштування земляного полотна на підходах до нового тунелю, укладання верхньої будови колії, монтаж лінії електропередачі і зв'язку. Повний комплекс робіт планується завершити 25 травня 2018 року, повідомляли в УЗ.

Новий двоколійний тунель буде пропускати до 100 пар поїздів на добу зі швидкістю 60-70 км / год. Чинний одноколійний тунель може максимум пропустити 47 поїздів на добу на швидкості 15-40 км / год.
Бескидський тунель побудований в 1886 році і вже вичерпав свій експлуатаційний ресурс, крім того його слабка пропускна здатність накладає обмеження на весь міжнародний транспортний коридор. Бескидський тунель – єдина одноколійна ділянка на всій довжині V Критського коридору, що проходить по території Італії, Словенії, Угорщини, Словаччини, України та Росії (Трієст-Любляна-Будапешт-Братислава-Ужгород-Львів).
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].