Що продається: Рекламні борди на автомобільних трасах в Дніпропетровській області, у кількості 148 рекламних площин (74 конструкцій). Згідно з дослідженнями Укравтодору повз кожен з них щодня проїжджає від 2000 до 6000 машин. Мінімальний охват аудиторії 150-440 тис осіб на день, або 4,5 – 13 млн на місяць, без урахування пасажирів.
Всі борди з офіційними дозволами, документи в наявності.
Продаж 100% корпоративних прав ТОВ, якій належать всі борди і документи.

Ціна: $140 тис, можливий торг
Місцезнаходження: автошляхи Дніпропетровської області
Локація бордів: траса Н31 на Київ (Полтавська траса а/д Н-31 Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка), Запорізька траса (а/д Н-08 Бориспіль-Дніпро-Запоріжжя), Кам’янська траса (Н-08 Бориспіль – Дніпро – Запоріжжя), траса на Підгороднє М-04 (Знам'янка-Луганськ-Ізварино, а/д Т-04-01 Дніпро-Васильківка.

Розташування. Борди вигідно розташовані на трасах національного значення з величезним автомобільним трафіком. Щити також розміщені на відкритих ділянках тарси та помітні в обидва напрямки руху автомобілів.
Потенційні замовники реклами на бордах: виробники споживчих товарів (FMCG), рітейлери, політичні партії (під вибори – дуже актуально), місцеві ОТГ, національні рекламні агенції, фонди тощо.
Які переваги двостороннього борда для реклами? Основні переваги: величезна цільова аудиторія, висока ефективність, доступна ціна.

Ефективність у цифрах: Рекламні борди залишаються одним з найефективніших видів зовнішньої реклами. Дані канадської Signarama, яку цитує AMS та британської Market Splash свідчать, що 68% споживачів приймають рішення про покупку після того, як помітили оголошення, перебуваючи в автомобілі.
На жаль, в Україні такі дослідження не проводились, але ефективність щитової реклами знаходиться поза сумнівом.
Це - перевірений часом і високорентабельний метод просування бізнесу перед величезною аудиторією.
Загалом в Україні зареєстровано приблизно 9 мільйонів легкових авто, за даними Auto24.
Як свідчить статистика профільного видання Autoconsulting, Дніпропетровська область має вищий рівень автомобілізації, ніж в цілому по країні, який складає 245 авто на 1000 громадян. Конкретної цифри у матеріалі не наведено, але у середньому можна стверджувати що автівку має кожен 4-ий житель області.
І їх кількість постійно зростає. Як вказує УкрАвтопром, за минулий, 2023 рік українці придбали 191 тис. уживаних легкових авто, ввезених з-за кордону та понад 50 тисяч нових.
Дніпропетровська область посідає друге місце в Україні за кількістю населення. Кількість людей, що тут мешкають складає 3.17 млн осіб, на які приходиться понад 758 тисяч авто.
Згідно з дослідженнями Укравтодору повз кожен борд щодня проїжджає від 2000 до 6000 машин.
Тобто охват аудиторії - Мінімальний охват аудиторії 150-440 тис осіб на день, 4,5 – 13 млн на місяць, або до 150 млн осіб на рік. І це без урахування пасажирів, які теж їдуть у авто та проїжджають повз борди лоту.
Перспективи. Відновлення ринку. Рекламний ринок України відновлюється. В області OOH Media за підсумками 2023 року він має зрости на 85% та перевищити 3,2 млрд грн. Прогноз на 2024 рік – ще одна зростання на 42% до 4,6 млрд грн., згідно із аналізом Всеукраїнської рекламної коаліції, які наводить BPress.

Плюси:
- Велика кількість бордів на автошляхах Дніпропетровської області
- Вдале розташування
- Охват аудиторії - до 150 млн осіб на рік, (без урахування пасажирів машин)
- Цільова аудиторія, що постійно збільшується попри війну
- Зростання рекламного ринку OOH Media на 85% у 2023 році, та ще на прогнозоване ще на 42% у2024 році.
- Всі борди з офіційними дозволами, які є в наявності.
- Єдиний лот - продаж 100% корпоративних прав ТОВ, якій належать всі борди і документи.
Мінуси:
- Ризики війни
Контакт: Тел. для зв’язку з власником: +380930956875