Суть проєкту. ОМО – екосистема інтернету речей (ІоТ) для багатоквартирних будинків. Потенціал IoT нескінченний: тільки до 2025 року кількість такої техніки зросте до 28 млрд.
Розробники пропонують монетизувати мережу ІоТ через підписку на послуги й маржу на продажі обладнання (за аналогією з кабельним телебаченням).
Команда розробників. Засновники стартапу – Вадим Сидоренко та Грант Даян. Команда проєкту розробляє технологічні рішення для керування доступом, безпекою та комфортом у багатоквартирних будинках і на комерційних об'єктах.
Наразі ОМО охоплює понад 25 000 користувачів, 502 будинки в Києві, Харкові, Дніпрі, Одесі, Запоріжжі та Львові, а також має доходи від виробництва й продажу мережевого обладнання, від продажу клієнтського обладнання та від абонентної плати (b2b і b2c). Крім цього, розробники отримали запити на запуск продукту в 10 країнах.
Технічні можливості. До мережевих послуг ОМО входять:
- системи контролю доступу в приміщення (домофон, ліфт, шлагбаум);
- безпека (витік води або газу, пожежа, охорона);
- розумний будинок (комфорт, економія ресурсів);
- додаткові ресурси (поштомати, лічильники, пультова охорона).
Система дозволяє працювати з тисячами пристроїв від різних виробників, а протокол ZigBee був удосконалений ОМО як рішення для Smart Building.
Монетизація. На масштабування бізнесу та розробку нових рішень для задоволення попиту від різних бізнес-вертикалей, зокрема девелоперів, охоронних фірм, управителів нерухомістю, сервісів доставки, команда потребує від $3 млн до $5 млн. Також інвесторами можуть виступати, наприклад, забудовники, чиї споруди можна відразу підключати до сервісу.