Суть проєкту. CarBar – сервіс авто за підпискою. Сплачуючи фіксовану суму на місяць (плюс – за перший і два-чотири місяці наперед, як при оренді квартири), клієнт користується автомобілем з правом викупу по завершенню 12–36 місяців. При цьому всі витрати, крім бензину, компанія бере на себе.
CarBar купує автомобілі оптом у лізинг на 36 місяців із залишковою вартістю до 40%, бажано, з максимальним дисконтом в імпортерів. Крім цього, команда отримує максимальні знижки на СТО, у страхових компаній, у магазинах автозапчастин та іншого обладнання. Усе це разом дає 50–70% ROCE на рік при 40%-ому авансі за авто, а власний капітал (аванс) рівномірно повертається протягом строку підписки.
Унікальність пропозиції. Щоб отримати авто, не потрібна довідка про доходи. Натомість потенційний клієнт має бути дотичним до IT-сфери або ж прийти з прямою рекомендацією, мати не менше двох років досвіду водіння, а також не мати ДТП у стані сп'яніння та відкритих судових справ. Користувачі сервісу можуть замінити авто в разі ДТП або ремонту. Також їм доступні тест-драйви та інші активності.
Досягнення. Наразі компанія вже має домовленості про корпоративні знижки з Renault, Toyota, Peugeot, Audi, Volvo, VW, Seat, а також відкрила ліміти в кількох лізингових компаніях України. Підписний «гараж» компанії складається із 44 автомобілів і приносить $84 000 виручки на місяць.
Монетизація. CarBar планує залучити $1,5 млн, щоб розширити автопарк до 1 000 автомобілів у підписці. При такій кількості авто виручка має становити $1,7 млн на рік, а валова маржа – $850 000 на рік. За три роки компанія планує оперувати вже 3 500 автомобілів за підпискою.