Суть проєкту. Suplery – B2B-маркетплейс професійної косметики. Платформа має замінити традиційні мережі дистрибуції на ринку косметики.
Як це працює. Отримавши замовлення, Suplery підтверджує його в постачальників, далі – завантажує інформацію про відстеження його виконання та інформує компанію-постачальника про будь-які проблеми з доставкою.
Автори проєкту переконані, що програмне забезпечення платформи дозволяє перетворити процедуру замовлення косметики на зручний автоматизований процес і на 25% підвищити продуктивність виконання замовлень завдяки інтеграції із CRM або ERP постачальника.
Переваги проєкту. За словами розробників, найбільшим «плюсом» проєкту є вартість послуг. Якщо зазвичай дистриб'ютор отримує 35–60% від обороту постачальника, то Suplery – 7–25%, залежно від розміру замовлення.
Досягнення. Проєкт орієнтований на США, де ним уже зацікавилися три компанії з топ-10 американських виробників косметики: Shiseido, Procter&Gamble та Christian Dior.
Монетизація. Для повноцінного запуску Suplery потрібно $150 000. При цьому вже за сім-вісім місяців автори платформи планують вийти на «Раунд А» залучення інвестицій у галузевих інвесторів зі США.