Про компанію
ТОВ «Виробничо-торгівельна фірма «ЕКМІ» (Acme) є правонаступником Спільного українсько-американського підприємства «Виробничо-торгівельна фірма «ЕКМІ», заснованого в 1993 році.
Виробничі потужності фірми охоплюють площу понад 1000 кв.м в м.Українка Обухівського району Київської області. Це дає змогу виробляти 30 млн одиниць товарів на рік та експортувати косметичні засоби в понад 15 країн.
Сировину, ароматичні композиції і натуральні екстракти для компонентів своєї продукції «Екмі» закуповує у світових лідерів хімічної індустрії – Henkel (Німеччина), Huwell (Італія), Lowenstein (США) та ін.
Якість сировини перевіряє власна лабораторія, яка також створює, тестує та вдосконалює рецептури продуктів.
Фабрика «Екмі» випускає лінійку споживчих товарів під брендом Acme Color, як-от: засоби для догляду за волоссям, освітлюючі порошки, стайлінг, засоби догляду за тілом, засоби для фарбування вій та брів.
Окрім виробництва продукції власного бренду компанія пропонує повний комплекс послуг з індивідуального виробництва косметичних засобів: від розробки рецептури до отримання готового кінцевого продукту (Acme Private Lable). Так було створено такі бренди: Demira Professional Jnowa Professional Malva, Siena, #TinColor, Рябина Intese, Acme Home Expert, fortesse Pro, EcoBaby, Edelico, Ola Verde Vegetables, energy Blond, Super Blond, Styling Gel, De Men, Ismida, Naivy Professional.
Лінійка професіональних продуктів включає створення брендів для догляду за волоссям, фарбування, колористики, косметології та нігтьової естетики для комерційних замовників: перукарів, колористів, майстрів манікюру та косметологів.
В Acme функціонує APG Beauty Academy, де практикуючі майстри та технологи навчають колористики та barbers з «нуля» та з підвищенням кваліфікації на професійній косметиці українського виробництва.
Структура продажів компанії на 2021 рік:
- 88,11% – роздрібний ринок;
- 8,21% – професійний ринок;
- 3,68% – ПриватЛейбл.
Середня кількість працівників компанії за 2022 рік становила 349 осіб.
Структура продажів за 2021 рік:
- 63% – Україна;
- 37% – експорт (Казахстан, Узбекистан. Киргизстан, Грузія, Вірменія. Азербайджан, Східна Європа, країни Балтії).
Дохід від експорту за 2021 рік: 70-75 млн грн від операцій з 10–15 контрагентами. У планах – вихід на на азійські та європейські ринки.
ТОВ «Виробничо-торгівельна фірма «ЕКМІ» (Acme) є правонаступником Спільного українсько-американського підприємства «Виробничо-торгівельна фірма «ЕКМІ», заснованого в 1993 році.
Виробничі потужності фірми охоплюють площу понад 1000 кв.м в м.Українка Обухівського району Київської області. Це дає змогу виробляти 30 млн одиниць товарів на рік та експортувати косметичні засоби в понад 15 країн.
Сировину, ароматичні композиції і натуральні екстракти для компонентів своєї продукції «Екмі» закуповує у світових лідерів хімічної індустрії – Henkel (Німеччина), Huwell (Італія), Lowenstein (США) та ін.
Якість сировини перевіряє власна лабораторія, яка також створює, тестує та вдосконалює рецептури продуктів.
Фабрика «Екмі» випускає лінійку споживчих товарів під брендом Acme Color, як-от: засоби для догляду за волоссям, освітлюючі порошки, стайлінг, засоби догляду за тілом, засоби для фарбування вій та брів.
Окрім виробництва продукції власного бренду компанія пропонує повний комплекс послуг з індивідуального виробництва косметичних засобів: від розробки рецептури до отримання готового кінцевого продукту (Acme Private Lable). Так було створено такі бренди: Demira Professional Jnowa Professional Malva, Siena, #TinColor, Рябина Intese, Acme Home Expert, fortesse Pro, EcoBaby, Edelico, Ola Verde Vegetables, energy Blond, Super Blond, Styling Gel, De Men, Ismida, Naivy Professional.
Лінійка професіональних продуктів включає створення брендів для догляду за волоссям, фарбування, колористики, косметології та нігтьової естетики для комерційних замовників: перукарів, колористів, майстрів манікюру та косметологів.
В Acme функціонує APG Beauty Academy, де практикуючі майстри та технологи навчають колористики та barbers з «нуля» та з підвищенням кваліфікації на професійній косметиці українського виробництва.
Структура продажів компанії на 2021 рік:
- 88,11% – роздрібний ринок;
- 8,21% – професійний ринок;
- 3,68% – ПриватЛейбл.
Середня кількість працівників компанії за 2022 рік становила 349 осіб.
Структура продажів за 2021 рік:
- 63% – Україна;
- 37% – експорт (Казахстан, Узбекистан. Киргизстан, Грузія, Вірменія. Азербайджан, Східна Європа, країни Балтії).
Дохід від експорту за 2021 рік: 70-75 млн грн від операцій з 10–15 контрагентами. У планах – вихід на на азійські та європейські ринки.