Натурпро

Виробник продукції по догляду за обличчям, тілом та волоссям.

Про компанію

Компанію NaturPro заснували у серпні 2014 року підприємці з Дніпра Євген Лоістенко та Антон Назаренко. 

Починали з виробництва косметичної сухої глини, з часом поступово масштабували асортимент.

Аудиторія NaturPro – жінки віком від 16 до 40 років. У портфелі NaturPro – пʼять косметичних марок, кожна з них орієнтована на особливі потреби споживачів:

  • BeautyDerm займає нішу у категорії догляду за тілом та обличчям;
  • Hair Trend спеціалізується на догляді за волоссям;
  • Ellen Cosmetics фокусується на догляді за обличчям;
  • NaturePro маркує продукцію з натуральних компонентів для догляду за шкірою;
  • Queen Skin виробляє скраби для тіла та капсули для ванн (раніше їх називали "бомбочками", але митниця не приймає таке визначення).

На сьогодні виробничі потужності компанії дозволяють їй виготовляти близько мільйона одиниць флаконів, 1,5 млн туб та 2 млн саше на місяць.

Головний офіс та склад виробника косметики – у Дніпрі. Виробничі ділянки розташовані в Дніпрі та Білій Церкві Київської області. На Київщині працює й інноваційна лабораторія компанії. 

Станом на 2023 рік продукція під брендами NaturPro представлена у всіх каналах продажу, зокрема в найбільших українських ритейлерів та на e-commerce-платформах, та генерує 190 млн грн виторгу компанії.
Частка української сировини у виробництві NaturPro становить близько 60-70%, решта припадає на імпорт. 

Активну експортну діяльність компанія розпочала з 2021 року. Перші партії косметики NaturPro відвантажили до Казахстану, пізніше знайшли партнера в Молдові. Далі географія експорту розширилася на Польщу та країни Балтії: Литву, Латвія, Естонію. Серед найцікавіших ринків – Ірак. У 2023-му NaturPro вийшла на ринок Азербайджану, уклала контракти з клієнтами в Туреччині та Чорногорією. Після початку повномасштабного вторгнення компанії довелося припинити перевезення територією росії та білорусі.

Протягом другої половини 2024 року в NaturPro зосередилися на експорті на ринки Близького Сходу. Завдяки контактам, зав’язаним на міжнародній виставці Beauty World Middle East (Дубай) NaturPro вдалося вийти на ринок Кувейту. Одним із головних досягнень 2024 року став вихід і на ринок Об'єднаних Арабських Еміратів, де продукція компанії тепер представлена у фармацевтичній мережі в Дубаї.

На даний час NaturPro експортує косметику до 12 країн світу. На експортних ринках компанія працює переважно з дистриб'юторами.

Свого часу NaturPro першим в Україні запустив виробництво тканинних масок для обличчя. Тепер цей продукт став їхніх бестселером і на закордонних ринках  та має найбільший попитом на експорт. Усього на експорт іде близько 200 позицій косметичних виробів. 

Компанію NaturPro заснували у серпні 2014 року підприємці з Дніпра Євген Лоістенко та Антон Назаренко. 

Починали з виробництва косметичної сухої глини, з часом поступово масштабували асортимент.

Аудиторія NaturPro – жінки віком від 16 до 40 років. У портфелі NaturPro – пʼять косметичних марок, кожна з них орієнтована на особливі потреби споживачів:

  • BeautyDerm займає нішу у категорії догляду за тілом та обличчям;
  • Hair Trend спеціалізується на догляді за волоссям;
  • Ellen Cosmetics фокусується на догляді за обличчям;
  • NaturePro маркує продукцію з натуральних компонентів для догляду за шкірою;
  • Queen Skin виробляє скраби для тіла та капсули для ванн (раніше їх називали "бомбочками", але митниця не приймає таке визначення).

На сьогодні виробничі потужності компанії дозволяють їй виготовляти близько мільйона одиниць флаконів, 1,5 млн туб та 2 млн саше на місяць.

Головний офіс та склад виробника косметики – у Дніпрі. Виробничі ділянки розташовані в Дніпрі та Білій Церкві Київської області. На Київщині працює й інноваційна лабораторія компанії. 

Станом на 2023 рік продукція під брендами NaturPro представлена у всіх каналах продажу, зокрема в найбільших українських ритейлерів та на e-commerce-платформах, та генерує 190 млн грн виторгу компанії.
Частка української сировини у виробництві NaturPro становить близько 60-70%, решта припадає на імпорт. 

Активну експортну діяльність компанія розпочала з 2021 року. Перші партії косметики NaturPro відвантажили до Казахстану, пізніше знайшли партнера в Молдові. Далі географія експорту розширилася на Польщу та країни Балтії: Литву, Латвія, Естонію. Серед найцікавіших ринків – Ірак. У 2023-му NaturPro вийшла на ринок Азербайджану, уклала контракти з клієнтами в Туреччині та Чорногорією. Після початку повномасштабного вторгнення компанії довелося припинити перевезення територією росії та білорусі.

Протягом другої половини 2024 року в NaturPro зосередилися на експорті на ринки Близького Сходу. Завдяки контактам, зав’язаним на міжнародній виставці Beauty World Middle East (Дубай) NaturPro вдалося вийти на ринок Кувейту. Одним із головних досягнень 2024 року став вихід і на ринок Об'єднаних Арабських Еміратів, де продукція компанії тепер представлена у фармацевтичній мережі в Дубаї.

На даний час NaturPro експортує косметику до 12 країн світу. На експортних ринках компанія працює переважно з дистриб'юторами.

Свого часу NaturPro першим в Україні запустив виробництво тканинних масок для обличчя. Тепер цей продукт став їхніх бестселером і на закордонних ринках  та має найбільший попитом на експорт. Усього на експорт іде близько 200 позицій косметичних виробів. 

Бенефіціари

Антон Лоістенко
85.00%
Антон Назаренко
15.00%

Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло