Про компанію
Parasol'ka заснована наприкінці 2019 року Вікторією Денищенко в Луцьку.
Ідея продукту народилася з особистої потреби: як зручно перевозити діловий одяг у відрядженнях. Засновниця зрозуміла, що ця ніша – блакитний океан, оскільки не змогла знайти чохол для одягу, який був би довговічний, естетичний, зручний і багатофункціональний.
Нині асортимент компанії ділиться на три лінійки: travel, home і collaboration. Найбільша частка в структурі продажів припадає на останній напрямок – це продукти, які Parasol'ka створює для інших брендів, часто це текстильна упаковка або корпоративні подарунки
Першим розробленим напрямком став travel – дощовики, органайзери, чохли для одягу. Згодом до асортименту додалися дощовики.
Пізніше почав розвиватися другий напрямок – home, орієнтований на зберігання речей удома: від текстильних органайзерів до чохлів для гардероба.
Спочатку Parasol'ka працювала тільки з підрядниками, які виробляли продукт. Штатних працівників у компанії було двоє: Вікторія, що відповідала за маркетинг і продажі, та її партнерка – графічний дизайнер, яка зналася на технологіях, тканинах і виробництві. Спершу Вікторія замовляла в неї послуги графічного дизайну, а згодом вони почали конструювати продукцію та віддавати на виробництво іншим партнерам.
Поступово бренд перейшов до власного виробництва, а команда зросла до 10 осіб. Тепер вона самостійно виконує всі етапи – від розкрою до фінального брендування. Для великих замовлень від 1000 одиниць команда розробляє всі прототипи, а для масового виробництва залучає партнерів-підрядників: три з них спеціалізуються на пошитті текстильних виробів, а один – на роботі зі шкірою.
Головний фокус – на якості та технологічності виробів. Продукти мають світловідбивні елементи для безпеки, прогумовану фурнітуру, яка забезпечує зручність під час руху, а також терморегулювальні підкладки, які дозволяють носити одяг при температурах від +4 до +22 градусів.
Для реалізації партії від 1000–1500 одиниць команді (із залученням партнерів) потрібно три тижні від моменту замовлення, який починається після затвердження зразка з клієнтом, до реалізації.
Частка B2B-продажів становить 60–75%. Серед відомих корпоративних клієнтів компанії – SoftServe та CredoBank. Серед інших – сервіси прокату одягу, весільні салони й великі забудовники. Компанія співпрацює з прокатом одягу YARMICH і будівельною компанією «Інвестор» з Луцька.
Parasol'ka також співпрацює з державними установами (B2G) – створює офіційні подарунки для Львівської ОВА, які відповідають міжнародним протоколам (чохли для ділового одягу з українським орнаментом, які можна використовувати як бізнес-подарунки для міжнародних гостей).
Окрім того, компанія активно просуває свої продукти через інші канали: власний сайт і майданчики «Розетка», «Епіцентр» і Prom.ua. Вироби також представлені в українських шоурумах.
На міжнародний ринок Parasol'ka змогла вийти у 2020 році. Коли був пік COVID-19, компанія вирішила дослідити можливості американської платформи Etsy, яка спеціалізується на продажу крафтових брендів. Тепер через платформу вироби замовляють у 34 країнах.
У даний час частка експорту в структурі продажів становить 15–20%.
Поки що більша частина іноземних замовлень (переважно – дощовики) здійснюється через Etsy. Експорт у класичному сенсі компанія здійснювала до країн Балтії, де створювала чохли для верхнього одягу, весільних суконь і костюмів. Тепер компанія продовжує співпрацю з брендом у Таллінні. Також експортує в Японію – для компанії Yotsuba, яка спеціалізується на дорогій медичній косметиці та харчових добавках, виготовляла шкіряні портпледи й органайзери для корпоративних подарунків.
На основі свіжого дослідження закордонних ринків, Parasol'ka визначила для себе пріоритетом Німеччину, де зафіксовано найбільше зростання саме в сегменті дощовиків (щороку на 8–10%, згідно з прогнозами). Компанія розглядає також Велику Британію, Нідерланди й Ірландію.
На даний момент компанія веде перемовини з 12 потенційними партнерами за кордоном. У планах на 2025 рік – експортувати 60% продукції.
Parasol'ka заснована наприкінці 2019 року Вікторією Денищенко в Луцьку.
Ідея продукту народилася з особистої потреби: як зручно перевозити діловий одяг у відрядженнях. Засновниця зрозуміла, що ця ніша – блакитний океан, оскільки не змогла знайти чохол для одягу, який був би довговічний, естетичний, зручний і багатофункціональний.
Нині асортимент компанії ділиться на три лінійки: travel, home і collaboration. Найбільша частка в структурі продажів припадає на останній напрямок – це продукти, які Parasol'ka створює для інших брендів, часто це текстильна упаковка або корпоративні подарунки
Першим розробленим напрямком став travel – дощовики, органайзери, чохли для одягу. Згодом до асортименту додалися дощовики.
Пізніше почав розвиватися другий напрямок – home, орієнтований на зберігання речей удома: від текстильних органайзерів до чохлів для гардероба.
Спочатку Parasol'ka працювала тільки з підрядниками, які виробляли продукт. Штатних працівників у компанії було двоє: Вікторія, що відповідала за маркетинг і продажі, та її партнерка – графічний дизайнер, яка зналася на технологіях, тканинах і виробництві. Спершу Вікторія замовляла в неї послуги графічного дизайну, а згодом вони почали конструювати продукцію та віддавати на виробництво іншим партнерам.
Поступово бренд перейшов до власного виробництва, а команда зросла до 10 осіб. Тепер вона самостійно виконує всі етапи – від розкрою до фінального брендування. Для великих замовлень від 1000 одиниць команда розробляє всі прототипи, а для масового виробництва залучає партнерів-підрядників: три з них спеціалізуються на пошитті текстильних виробів, а один – на роботі зі шкірою.
Головний фокус – на якості та технологічності виробів. Продукти мають світловідбивні елементи для безпеки, прогумовану фурнітуру, яка забезпечує зручність під час руху, а також терморегулювальні підкладки, які дозволяють носити одяг при температурах від +4 до +22 градусів.
Для реалізації партії від 1000–1500 одиниць команді (із залученням партнерів) потрібно три тижні від моменту замовлення, який починається після затвердження зразка з клієнтом, до реалізації.
Частка B2B-продажів становить 60–75%. Серед відомих корпоративних клієнтів компанії – SoftServe та CredoBank. Серед інших – сервіси прокату одягу, весільні салони й великі забудовники. Компанія співпрацює з прокатом одягу YARMICH і будівельною компанією «Інвестор» з Луцька.
Parasol'ka також співпрацює з державними установами (B2G) – створює офіційні подарунки для Львівської ОВА, які відповідають міжнародним протоколам (чохли для ділового одягу з українським орнаментом, які можна використовувати як бізнес-подарунки для міжнародних гостей).
Окрім того, компанія активно просуває свої продукти через інші канали: власний сайт і майданчики «Розетка», «Епіцентр» і Prom.ua. Вироби також представлені в українських шоурумах.
На міжнародний ринок Parasol'ka змогла вийти у 2020 році. Коли був пік COVID-19, компанія вирішила дослідити можливості американської платформи Etsy, яка спеціалізується на продажу крафтових брендів. Тепер через платформу вироби замовляють у 34 країнах.
У даний час частка експорту в структурі продажів становить 15–20%.
Поки що більша частина іноземних замовлень (переважно – дощовики) здійснюється через Etsy. Експорт у класичному сенсі компанія здійснювала до країн Балтії, де створювала чохли для верхнього одягу, весільних суконь і костюмів. Тепер компанія продовжує співпрацю з брендом у Таллінні. Також експортує в Японію – для компанії Yotsuba, яка спеціалізується на дорогій медичній косметиці та харчових добавках, виготовляла шкіряні портпледи й органайзери для корпоративних подарунків.
На основі свіжого дослідження закордонних ринків, Parasol'ka визначила для себе пріоритетом Німеччину, де зафіксовано найбільше зростання саме в сегменті дощовиків (щороку на 8–10%, згідно з прогнозами). Компанія розглядає також Велику Британію, Нідерланди й Ірландію.
На даний момент компанія веде перемовини з 12 потенційними партнерами за кордоном. У планах на 2025 рік – експортувати 60% продукції.