Про компанію
Компанію «Терра» заснували 1998 року брати Олександр та Ігор Ясинські з друзями Сергієм Приходьком й Олегом Гоженком.
Спочатку «Терра» випускала тільки вагові крупи для гуртових покупців: ринків, фасувальників тощо. 1999 року на підприємстві з’явилася перша лінія з переробки вівса. Почали фасувати вівсяні пластівці під власною ТМ. Далі відкрили лінійку традиційних круп’яних виробів: ячмінну, пшеничну крупи, горох тощо.
Тепер у «Терри» близько 70% продукції – вагова, 30% – фасована. В асортименті – вівсяні, гречані каші, кус-кус, суміші пластівців, гранола, локшина, фунчоза, супи-пюре, борошняні вироби, соуси тощо під брендами «Терра» та GO.TO.VO.
Завдяки виготовленню цілого ряду різноманітних продуктів і переробці різних зернових компанія не зациклюється на одній окремій сировині та може замінювати культури, які не вродили в певний рік.
Виробництво розташоване в м. Златопіль на Харківщині на площі понад 1000 кв. м. Від самого початку майже 90% зароблених грошей власники постійно реінвестували в будівництво нових цехів, складів, елеваторів, навчання працівників тощо.
На лініях стоїть обладнання з Німеччини, Італії та Франції. Підприємство сертифіковане системою управління безпекою харчових продуктів FSSC 22000 та системою органічного виробництва Organic Standard. А продукція сертифікована для ринку США (система FDA) та мусульманських країн (сертифікат HALAL). Продукція, що надходить на зберігання, ідентифікується та відпускається зі складу за методом FIFO (перший прибув ? перший вибув). Керування процесами в ланцюгу «елеватор – виробництво – склади» повністю автоматизоване.
На підприємстві працює 252 співробітники проти 300 до повномасштабного вторгнення. Під час окупації Харківщини лінія фронту проходила за 30 км від цехів, однак «Терра» жодного разу не зупиняла роботу.
2023 року «Терра» виготовила 21,24 млн т продукції вартістю 301,87 млн грн. Проти довоєнного 2021 року обсяг виробництва збільшився: тоді було вироблено 17,88 млн т на 188,15 млн грн.
Перші відвантаження на експорт відбулися вже влітку 1998 року – до Санкт-Петербурга. У 1999-му партнери вирішили, що російський ринок не має перспективи й почали шукати клієнтів в Європі, а потім – на інших континентах.
На сьогодні «Терра» має досвід експорту загалом до 71 країни на різних континентах. Це зокрема: Велика Британія, Гонконг, Китай, Маврикій, Шрі-Ланка, Малайзія, ОАЕ, Естонія, Литва, Чехія, Румунія, Японія, Австралія тощо. Постійні замовлення йдуть до 40–45 країн. Перелік динамічний, залежить від кон'юнктури, цінової політики ринків тощо.
На експорт іде 85% вагової продукції, 15% – брендованої. Останні 7–8 років «Терра» працює над збільшенням частки фасованої продукції.
Експорт приносить близько 40% від загального обсягу доходів компанії. У планах керівництва постачати за кордон 70–80% через те, що в Україні споживання зменшилося через окупацією ворогом деяких регіонів і міграцію споживачів.
Компанію «Терра» заснували 1998 року брати Олександр та Ігор Ясинські з друзями Сергієм Приходьком й Олегом Гоженком.
Спочатку «Терра» випускала тільки вагові крупи для гуртових покупців: ринків, фасувальників тощо. 1999 року на підприємстві з’явилася перша лінія з переробки вівса. Почали фасувати вівсяні пластівці під власною ТМ. Далі відкрили лінійку традиційних круп’яних виробів: ячмінну, пшеничну крупи, горох тощо.
Тепер у «Терри» близько 70% продукції – вагова, 30% – фасована. В асортименті – вівсяні, гречані каші, кус-кус, суміші пластівців, гранола, локшина, фунчоза, супи-пюре, борошняні вироби, соуси тощо під брендами «Терра» та GO.TO.VO.
Завдяки виготовленню цілого ряду різноманітних продуктів і переробці різних зернових компанія не зациклюється на одній окремій сировині та може замінювати культури, які не вродили в певний рік.
Виробництво розташоване в м. Златопіль на Харківщині на площі понад 1000 кв. м. Від самого початку майже 90% зароблених грошей власники постійно реінвестували в будівництво нових цехів, складів, елеваторів, навчання працівників тощо.
На лініях стоїть обладнання з Німеччини, Італії та Франції. Підприємство сертифіковане системою управління безпекою харчових продуктів FSSC 22000 та системою органічного виробництва Organic Standard. А продукція сертифікована для ринку США (система FDA) та мусульманських країн (сертифікат HALAL). Продукція, що надходить на зберігання, ідентифікується та відпускається зі складу за методом FIFO (перший прибув ? перший вибув). Керування процесами в ланцюгу «елеватор – виробництво – склади» повністю автоматизоване.
На підприємстві працює 252 співробітники проти 300 до повномасштабного вторгнення. Під час окупації Харківщини лінія фронту проходила за 30 км від цехів, однак «Терра» жодного разу не зупиняла роботу.
2023 року «Терра» виготовила 21,24 млн т продукції вартістю 301,87 млн грн. Проти довоєнного 2021 року обсяг виробництва збільшився: тоді було вироблено 17,88 млн т на 188,15 млн грн.
Перші відвантаження на експорт відбулися вже влітку 1998 року – до Санкт-Петербурга. У 1999-му партнери вирішили, що російський ринок не має перспективи й почали шукати клієнтів в Європі, а потім – на інших континентах.
На сьогодні «Терра» має досвід експорту загалом до 71 країни на різних континентах. Це зокрема: Велика Британія, Гонконг, Китай, Маврикій, Шрі-Ланка, Малайзія, ОАЕ, Естонія, Литва, Чехія, Румунія, Японія, Австралія тощо. Постійні замовлення йдуть до 40–45 країн. Перелік динамічний, залежить від кон'юнктури, цінової політики ринків тощо.
На експорт іде 85% вагової продукції, 15% – брендованої. Останні 7–8 років «Терра» працює над збільшенням частки фасованої продукції.
Експорт приносить близько 40% від загального обсягу доходів компанії. У планах керівництва постачати за кордон 70–80% через те, що в Україні споживання зменшилося через окупацією ворогом деяких регіонів і міграцію споживачів.