Про компанію
У 2022 році було відкрито 8 нових супермаркетів. Через воєнні дії та окупацію 18 супермаркетів мережі призупинили роботу.
За підсумками 2022 року чистий збиток компанії збільшився у 4,1 раза – до 7,6 млрд грн, валовий прибуток зменшився на 6,9% – до 19,2 млрд грн, прибуток від операційної діяльності збільшився в 2,8 раза – до 1,1 млрд грн.
Водночас торговий оборот мережі за 2022 становив 62,4 млрд грн, і це на 6,12% більше ніж в 2021 році.
У 2023 році компанія планує відкрити ще 10 нових супермаркетів, а до 2025 – року збільшити їх кількість до 365.
У 2022 році було відкрито 8 нових супермаркетів. Через воєнні дії та окупацію 18 супермаркетів мережі призупинили роботу.
За підсумками 2022 року чистий збиток компанії збільшився у 4,1 раза – до 7,6 млрд грн, валовий прибуток зменшився на 6,9% – до 19,2 млрд грн, прибуток від операційної діяльності збільшився в 2,8 раза – до 1,1 млрд грн.
Водночас торговий оборот мережі за 2022 становив 62,4 млрд грн, і це на 6,12% більше ніж в 2021 році.
У 2023 році компанія планує відкрити ще 10 нових супермаркетів, а до 2025 – року збільшити їх кількість до 365.