«Сільпо» поглинула сервіс доставки фруктів і овочів OVO

«Сільпо» поглинула сервіс доставки фруктів і овочів OVO

Сума угоди не розголошується, проте може йтися про кілька сотень тисяч доларів

«Сільпо» поглинула сервіс доставки фруктів і овочів OVO
Фото: Zdrav.Expert

Мережа супермаркетів «Сільпо», що належить компанії Fozzy Group, придбала сервіс доставки свіжих овочів і фруктів OVO. Він опинився під загрозою припинення роботи.

Про це повідомляє Forbes.

Публічних заяв щодо угоди не було, але в жовтні 2023 року на сайті стартапу OVO з’явився банер із текстом: «Тепер «Сільпо» буде опікуватися гостями OVO. Все буде СільпоOVO».

Сума угоди не розголошується, проте вона може становити кілька сотень тисяч доларів.

За оцінками гравців ринку, йдеться про собівартість, яка дорівнює обсягам інвестицій у сайт і брендинг, тобто – приблизно $500 000.

Стартап OVO був заснований 2020 року. Експерти вважають, що це поглинання може стати чудовою можливістю для «Сільпо» для тестування та вдосконалення доставки, зокрема в категорії Fresh – свіжих овочів і фруктів.

Компанія також могла придбати стартап заради команди, яка заточена під доставку їжі й може швидко показувати результат.

На початок 2022 року доставкою OVO користувалися до 10 000 осіб у Києві та області, кажуть у «Сільпо».

«У пошуку шляхів для трансформації проєкту фаундери OVO звернулися до команди «Сільпо», – прокоментували Forbes у пресслужбі.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло