«Сільпо» поглинула сервіс доставки фруктів і овочів OVO
Сума угоди не розголошується, проте може йтися про кілька сотень тисяч доларів

Мережа супермаркетів «Сільпо», що належить компанії Fozzy Group, придбала сервіс доставки свіжих овочів і фруктів OVO. Він опинився під загрозою припинення роботи.
Про це повідомляє Forbes.
Публічних заяв щодо угоди не було, але в жовтні 2023 року на сайті стартапу OVO з’явився банер із текстом: «Тепер «Сільпо» буде опікуватися гостями OVO. Все буде СільпоOVO».
Сума угоди не розголошується, проте вона може становити кілька сотень тисяч доларів.
За оцінками гравців ринку, йдеться про собівартість, яка дорівнює обсягам інвестицій у сайт і брендинг, тобто – приблизно $500 000.
Стартап OVO був заснований 2020 року. Експерти вважають, що це поглинання може стати чудовою можливістю для «Сільпо» для тестування та вдосконалення доставки, зокрема в категорії Fresh – свіжих овочів і фруктів.
Компанія також могла придбати стартап заради команди, яка заточена під доставку їжі й може швидко показувати результат.
На початок 2022 року доставкою OVO користувалися до 10 000 осіб у Києві та області, кажуть у «Сільпо».
«У пошуку шляхів для трансформації проєкту фаундери OVO звернулися до команди «Сільпо», – прокоментували Forbes у пресслужбі.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].