В Україні розпочався тиждень «Інклюзивності та різноманіття»
Новини компаній

В Україні розпочався тиждень «Інклюзивності та різноманіття»

Учасники дискусії поділились досвідом у впровадженні практик безбар'єрності у своїх компаніях

Этот текст также доступен на русском
В Україні розпочався тиждень «Інклюзивності та різноманіття»
Фото: danone.ua

В Україні за підтримки першої леді Олени Зеленської та ініціативи «Бізнес без бар’єрів» відбулось спільне відкриття тематичного тижня «Інклюзивності та Різноманіття». Про це повідомляється на сайті «Данон».

Згідно з повідомленням, у форматі панельної дискусії учасники міжнародних та українських компаній поділилися набутим досвідом та останніми досягненнями у впровадженні кращих практик безбар'єрності у своїх компаніях.

До заходу приєдналися представники таких компаній як книжкова платформа Yakaboo, «Ощадбанк», «Ашан Україна», «ДТЕК», SOCAR, «Кока-Кола Україна», «Перший Український Міжнародний Банк», юридична фірма Asters, мережа супермаркетів «Сільпо», IT-компанія «EPAM Україна», торгівельна мережа «Фокстрот», ПриватБанк, компанія Visa.

«Будь-який бізнес – великий чи малий – це соціальний організм. Він безпосередньо впливає на соціальну атмосферу у країні – задоволеність громадян рівнем і способом життя. Тож в інтересах країни – створювати умови, щоб бізнес був відповідальним корпоративним громадянином. Щоб він розумів свій внесок у соціальні зміни, – зауважила Олена Зеленська.

Раніше Mіnd писав, як сформувати безбар’єрне спортивне середовище в Україні. І до чого тут приватні благодійні ініціативи.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло