Яготинський маслозавод

Один із найбільших національних виробників молочної продукції.

Про компанію

Рік заснування: 1956

Тип: Товариство з додатковою відповідальністю

Генеральний директор: Ігор Приліпко

Материнська компанія: АТ «Молочний Альянс»

Бенефіціарні власники: MPT Milk Products and Technologies Limited (через АТ «Молочний альянс»)

Основний вид діяльності: Перероблення молока, виробництво масла та сиру

Кількість співробітників: 900+

Історія та етапи розвитку

Яготинський маслозавод веде свою історію з 1956 року. Після реконструкції в 1960-х завод став одним із найбільших підприємств міста Яготина Київської області. Нове французьке обладнання та живлення від природного газу дали змогу перероблювати до 100 т молока на добу та давати тонну масла на годину. З 1978-го маслоцех давав 2,5 т масла на годину завдяки новій німецькій лінії з виробництва масла безперервної дії.

Зі здобуттям Україною незалежності державний маслозавод було приватизовано у формі відкритого акціонерного товариства (1996–2011), відтак він мав форму публічного акціонерного товариства (2011–2018), після чого був реорганізований у товариство з додатковою відповідальністю.  

Довгий час візитівкою маслозаводу було лише масло «Яготинське». Асортимент розширився після того, як у 2006 році підприємство ввійшло в групу «Молочний Альянс» родин Деркачів і Шпигів і було переоснащене для випуску нових категорій молочної продукції. У цеху кисломолочної продукції ввели в експлуатацію 17 ємностей сумарним об’ємом 92 куб. м для приготування, дві установки для пастеризації та охолодження з виробничою потужністю 10 тис. та 5 тис. л на годину, відповідно, фасувальні автомати і ємності для ферментації. Нове обладнання має автоматичний і напівавтоматичний режими роботи.

Продукція Яготинського маслозаводу під ТМ «Яготинське» налічує 36 найменувань і включає:

  • йогурт, кефір, масло;
  • молоко та молочні продукти (ряжанка, простокваша, сметана з печі);
  • вершки, сметану, сироватку молочну;
  • функціональний кисломолочний продукт «Геролакт»;
  • м'які та кисломолочні сири;
  • айран та какао на молоці;
  • питну закваску.

Саме Яготинському маслозаводу належить першість у створенні нової товарної категорії на українському молочному ринку – готових до вживання заквасок. Від запуску заквасок їх обсяги виробництва й реалізації зросли з 300 до 30 тис. л на добу.

Протягом 2011– 2012 років у смт. Згурівка Київської області побудували завод дитячого харчування «Яготинське для дітей» як філію Яготинського маслозаводу. Лінійка «Яготинське для дітей» стала популярною, здобувши частку 30% ринку дитячого харчування.

На ТМ «Яготинське» припадає 12–14% українського ринку. Яготинський маслозавод має сертифікат «халяль», що дозволяє експортувати продукцію в арабо-мусульманські країни. З 2016 року підприємство експортує продукцію в Азербайджан, Молдову, Грузію, Канаду, Нідерланди, Сінгапур.

Компанія підтримує українських військовослужбовців і благодійні організації. У 2015–2016 роках «Молочний альянс» щомісяця надавав  продукцію ТМ «Яготинське для дітей» 5 дитячим будинкам і реабілітаційними центрам у Київській і Житомирській областях. У 2017 році ТМ «Яготинське для дітей» у партнерстві з мережею магазинів «Фора» запустила благодійний проект «Серце б'ється завдяки…» зі збору коштів на операції дітям із вродженою вадою серця.

У березні 2024 року ТМ «Яготинське» спільно з благодійним фондом «Таблеточки» розпочали чергову хвилю проєкту #Більшеніжмолоко. Протягом двох місяців з кожного проданого паковання молока «Велике» частина коштів перераховувалася на допомогу онкохворим дітям в Україні.

Контакти

Адреса: Україна, Київська обл., м. Яготин, вул. Шевченка, 213

Телефон: (044) 755 43 30, (04575) 5 59 88

Електронна пошта: [email protected]

Сайт компанії 

Профіль компанії на YouControl

Рік заснування: 1956

Тип: Товариство з додатковою відповідальністю

Генеральний директор: Ігор Приліпко

Материнська компанія: АТ «Молочний Альянс»

Бенефіціарні власники: MPT Milk Products and Technologies Limited (через АТ «Молочний альянс»)

Основний вид діяльності: Перероблення молока, виробництво масла та сиру

Кількість співробітників: 900+

Історія та етапи розвитку

Яготинський маслозавод веде свою історію з 1956 року. Після реконструкції в 1960-х завод став одним із найбільших підприємств міста Яготина Київської області. Нове французьке обладнання та живлення від природного газу дали змогу перероблювати до 100 т молока на добу та давати тонну масла на годину. З 1978-го маслоцех давав 2,5 т масла на годину завдяки новій німецькій лінії з виробництва масла безперервної дії.

Зі здобуттям Україною незалежності державний маслозавод було приватизовано у формі відкритого акціонерного товариства (1996–2011), відтак він мав форму публічного акціонерного товариства (2011–2018), після чого був реорганізований у товариство з додатковою відповідальністю.  

Довгий час візитівкою маслозаводу було лише масло «Яготинське». Асортимент розширився після того, як у 2006 році підприємство ввійшло в групу «Молочний Альянс» родин Деркачів і Шпигів і було переоснащене для випуску нових категорій молочної продукції. У цеху кисломолочної продукції ввели в експлуатацію 17 ємностей сумарним об’ємом 92 куб. м для приготування, дві установки для пастеризації та охолодження з виробничою потужністю 10 тис. та 5 тис. л на годину, відповідно, фасувальні автомати і ємності для ферментації. Нове обладнання має автоматичний і напівавтоматичний режими роботи.

Продукція Яготинського маслозаводу під ТМ «Яготинське» налічує 36 найменувань і включає:

  • йогурт, кефір, масло;
  • молоко та молочні продукти (ряжанка, простокваша, сметана з печі);
  • вершки, сметану, сироватку молочну;
  • функціональний кисломолочний продукт «Геролакт»;
  • м'які та кисломолочні сири;
  • айран та какао на молоці;
  • питну закваску.

Саме Яготинському маслозаводу належить першість у створенні нової товарної категорії на українському молочному ринку – готових до вживання заквасок. Від запуску заквасок їх обсяги виробництва й реалізації зросли з 300 до 30 тис. л на добу.

Протягом 2011– 2012 років у смт. Згурівка Київської області побудували завод дитячого харчування «Яготинське для дітей» як філію Яготинського маслозаводу. Лінійка «Яготинське для дітей» стала популярною, здобувши частку 30% ринку дитячого харчування.

На ТМ «Яготинське» припадає 12–14% українського ринку. Яготинський маслозавод має сертифікат «халяль», що дозволяє експортувати продукцію в арабо-мусульманські країни. З 2016 року підприємство експортує продукцію в Азербайджан, Молдову, Грузію, Канаду, Нідерланди, Сінгапур.

Компанія підтримує українських військовослужбовців і благодійні організації. У 2015–2016 роках «Молочний альянс» щомісяця надавав  продукцію ТМ «Яготинське для дітей» 5 дитячим будинкам і реабілітаційними центрам у Київській і Житомирській областях. У 2017 році ТМ «Яготинське для дітей» у партнерстві з мережею магазинів «Фора» запустила благодійний проект «Серце б'ється завдяки…» зі збору коштів на операції дітям із вродженою вадою серця.

У березні 2024 року ТМ «Яготинське» спільно з благодійним фондом «Таблеточки» розпочали чергову хвилю проєкту #Більшеніжмолоко. Протягом двох місяців з кожного проданого паковання молока «Велике» частина коштів перераховувалася на допомогу онкохворим дітям в Україні.

Контакти

Адреса: Україна, Київська обл., м. Яготин, вул. Шевченка, 213

Телефон: (044) 755 43 30, (04575) 5 59 88

Електронна пошта: [email protected]

Сайт компанії 

Профіль компанії на YouControl

Бенефіціари

ПАТ "Молочний альянс"
99.22%

Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло