Сторітелінг із VR/AR: кейси імерсивного маркетингу

Сторітелінг із VR/AR: кейси імерсивного маркетингу

Сторітелінг із VR/AR: кейси імерсивного маркетингу
Коли
5 червня 2019, 19:00
Вартість
350 грн

Історії не вмирають. Саме тому світові бренди вдаються до сторітелінгу. Яка тут роль нових технологій? Як справити wow-ефект, зануривши споживача в інтерактивну історію бренду? Що здивує аудиторію, оригінально презентує й ефективніше продасть продукт? Імерсивні технології в поміч! Наші експерти, у портфоліо яких кейси CHANEL, UNICEF, Mitsubishi, Rolls-Royce, розкажуть:

  • Сторітелінг у VR: створення та сприйняття
  • Відео як медіум для людських історій. Як розповідати свою історію в складному медіумі?
  • Як бренд може використовувати відео у форматі 360 і VR для реклами та навчання співробітників?
  • Левел-дизайн vs. гігантоманія vs. фотореалізм у документальному проекті
  • Проекти UNICEF,  Rolls-Royce, “Видавництво Старого Лева”, Aftermath

Кейси успішного використання VR/AR у реальному бізнесі презентують:

  • Сергій Полежака, CEO New Cave Media
  • Дмитро Андрєєв, засновник та виконавчий продюсер MOON studio
  • Андрій Коноваленко, засновник та CEO CamTouch

Модератор: Марія Мирза, VR експерт 

Коли: 05 червня (середа), 19:00-21:00
Де: UNIT.City, Київ, вул. Дорогожицька, 3

Квитки: https://2event.com/uk/events/1728539

Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло