Програма дає можливість знайти відповідь на такі питання:
- Як зрозуміти, що проти вашої компанії ведеться інформаційна атака?
- Як мінімізувати вірогідність для бізнесу постраждати від інформаційної атаки?
- Які практичні кроки варто зробити для протистояння інформаційній атаці на ваш бізнес?
- Як мінімізувати втрати бізнесу внаслідок інформаційної атаки?
- Як здійснювати зовнішні та внутрішні комунікації під час інформаційної атаки?
- Якими є заходи з попередження і зниження негативного ефекту від подальших можливих інформаційних атак на бізнес?
- Практику яких вітчизняних та іноземних компаній можна взяти за приклад ефективних комунікацій в умовах інформаційної атаки?
Структура програми:
ДЕНЬ 1. Що таке інформаційна війна: принципи, інструменти, стратегії, тактики
- Дані досліджень для розуміння медіаполя та суспільних настроїв в Україні та в Європі.
- Що таке інформаційна війна?
- Що таке пропаганда та чому вона – головний інструмент інформаційної війни?
- Стратегічна ціль пропаганди.
- Тактична задача пропаганди.
- Якою має бути пропаганда, щоб досягти поставлених цілей?
- Емоційна нестабільність.
- Технологія SPIN.
- Емоції та способи, які використовує пропаганда.
- Стратегії і тактики пропаганди, що часто використовуються.
ДЕНЬ 2. Профілактика та відбиття інформаційної атаки
- Базові профілактичні заходи.
- Коли треба публічно реагувати?
- Коли не слід публічно реагувати?
- Експертиза та дії юристів і служби безпеки потрібні, якщо матеріал містить…
- Базова структура інформаційної атаки.
- Як працює інформаційне вкидання?
- Стратегії протидії інформаційній війні.