АУДИТОРІЯ ПРОГРАМИ:
CEO, топ-менеджери та керівники, які:
- розуміють, що все більша непередбачуваність майбутнього вимагає від них перегляду своєї ролі, підходів та методів в управлінні
- прагнуть швидкості в реагуванні на нові можливості та зміни на ринку
- шукають підходи, що дозволять максимально розкрити потенціал команди
- хочуть навчитися ефективно працювати зі стресом та емоційним станом – своїм та команди
- хочуть підібрати набір дієвих інструментів, для виходу на новий рівень управлінської майстерності
ЩО ДАЄ ПРОГРАМА:
- Внутрішню систему координат для прийняття складних управлінських рішень.
- Розуміння феномену влади, еволюції ролі лідера і систем управління.
- Можливість для переосмислення своїх цінностей: що нас підсилює, що просуває вперед, а що гальмує, як в бізнесі, так і в особистому житті.
- Мапу для розвитку команди. Підходи до створення самоорганізації в команді.
- Вміння обирати дієві механізми та точки впливу на корпоративну культуру.
- Основи системного мислення та принципи моделювання систем.
СТРУКТУРА ПРОГРАМИ:
Три модулі по 3 дні (10:00 - 18:00)
МОДУЛЬ 1
- Усвідомлення та воля лідера.
- Стиль лідерства та життєвий цикл організації.
- Системне лідерство.
- Відповідальність лідера за здоров’я організації.
- Портрет сучасного управлінця. Визначення ролей менеджера в системі.
- Як лідер впливає на результати та поведінку компанії.
- Робота з майбутнім.
- Структура особистості.
- Ієрархія власних мотивів.
- Життєві стратегії які ми обираємо.
- Особисті цінності. Наскільки наші цінності допомагають в реалізації наших цілей?
- Самосаботаж - єдина загроза лідера: три основні пастки.
- Стрес-менеджмент - три способи виходу зі стресу.
- Вибір власних емоційних реакцій в переговорах, комунікативна гнучкість.
- Раціональність та інтуїція в роботі лідера.
- Баланс системи "Людина". Технологія "4 результати".
МОДУЛЬ 2
- Лідер та цінності команди.
- Коли потрібна команда?
- Формування команди та розвиток людей за рівнями зрілості.
- Ролі в команді. Типології людей і мотивів.
- Відбір та адаптація. Три головних компонента адаптації.
- Яких пасток треба уникати лідеру при роботі з командою.
- Ефект конформізу.
- Підходи до роботи з конфліктами.
- Мотивація: «Працюю без керівника».
- Задоволеність і залученість - різниця в поняттях.
- Комунікація та налаштування зворотного зв'язку.
- Як синхронізувати людей.
- Новітні підходи до роботи з командою.
- Самоорганізація в команді.
- Ретроспектива як інструмент розвитку зрілості команди.
- Фасилітація.
МОДУЛЬ 3
Системний підхід до управління
- Що робить організацію цілим?
- Моделювання систем
- Системне мислення
- Рольова модель управління
- Культурний код моєї компанії
Організаційна культура як система прийняття управлінський рішень.
- Механізм роботи з культурою компанії.
- Види прояву організаційної культури.
- Цінності - як основний фундаментальний елемент культури компанії.
- «Цибулина» цінностей - на що керівник може впливати.
- Формальні та неформальні методи комунікації цінностей.
- Етичний кодекс - міф чи інструмент управління цінностями?
- Ефект « Ями ».