Ми спровоковані світом переглянути процеси та підходи до L&D (організаційного навчання та розвитку). Короткий інтенсив про те, як здійснити цей перехід, на чому закцентуватися та що зробити на перспективу
Аудиторія програми - директори з управління командами та організаційним розвитком, L&D-експерти, едукатори усіх напрямів, які:
- знаходяться в процесі перебудови функції навчання та розвитку: повного чи часткового її переведення в онлайн
- прагнуть розібратися з новими задачами, які за даних умов повинна взяти на себе функція L&D
- хочуть розібратися в існуючих освітніх онлайн-продуктах, відрізнити “зерна від лабузиння” і знайти корисне застосування цим продуктам
Яку цінність здобувають учасники:
- мапа задач, які має виконувати функція L&D, у зв’язку з переходом на дистанційну роботу
- розуміння, які формати з навчання та розвитку добре працюють у віртуальному світі, і які задачі за їх допомогою можна вирішити
- методологічні поради, як налаштувати онлайн навчання, вийти на баланс теорії і практики та різних типів завдань аби досягти своїх освітніх цілей
- ширший погляд на процес онлайн навчання - що варто робити “до” та “після” навчальних активностей, щоб коефіцієнт корисності був вищим
- послідовність кроків, які варто зробити, організовуючи повний чи комбінований транзит L&D функції в онлайн
Структура програми
Перед навчанням
Спілкування з викладачем та іншими учасниками групи відбувається наживо у віртуальному просторі kmbs з використанням інтерактивних інструментів.
1) Перед навчанням ми відправляємо учасникам опитувальник. У ньому є кілька блоків. Це потрібно для того, щоб ми могли розібратися з очікуваннями учасників від навчання, їх професійними ідеями щодо окремих задач.
2) Викладач kmbs аналізує отримані результати. Розставляє акценти у програмі навчання відповідно до очікувань учасників. А також працює в ході занять з їхніми ідеями, що робить навчання експериментальним та живим.
3) Перед подією з усіма учасниками ми проводимо тестовий дзвінок, під час якого:
- перевіряємо якість звуку, відео та швидкість інтернет-з'єднання
- знайомимо з тим, як буде проходити навчання та показуємо, що знадобиться в процесі роботи.
- Як L&D розробити план переходу в онлайн
- Переосмислення функцій L&D: виявлення нових задач та пріоритезація старих
- Які активності з навчання та розвитку можуть, які не можуть, а які повинні переїхати в онлайн і там залишитися
- Доставка навчальних рішень: як змінюється «до» і «після» навчання у віртуальному світі
- Огляд продуктів, котрі уже є в онлайні, та гайд, як ними можна творчо скористатися
- Covid-19 – епоха, що нас змінила. Чи правда, що навчання майбутніх поколінь уже не буде таким, як раніше?
Викладачі:
Олена Жильцова.Консультант з організаційного розвитку та управління людським капіталом. 16 років досвіду в управлінні людським капіталом. Очолювала функцію організаційного розвитку та управління командами в фармі, ритейлі, ІТ, харчовому виробництві. Була консультантом з управління персоналом при Адміністрації президента України. Зона відповідальності – організаційний дизайн та техніки залучення професіоналів до Національного Антикорупційного Бюро України. Багаторічний досвід успішної реалізації консалтингових проектів. Навчання власників та топ-менеджерів за темами: організаційний дизайн, організаційна культура, організаційний розвиток, стратегія та тактика управління людським капіталом.