Аудиторія програми - маркетинг-директори та досвідчені маркетинг-менеджери, які відповідають за прийняття стратегічних маркетингових рішень, а також:
- Потребують перезавантаження та емоційного заряду на розробку проривних рішень
- Відчувають, що потопають в операційній рутині, а також мають брак сил для генерування та впровадження нових ідей
- Не очікують поліпшення ситуації і хочуть навчитися дизайнити нові рішення в турбулентній економіці.
Що дає програма?
- Спроможність визначитися, на що спиратися -- що саме залишається незмінним в цей турбулентний час.
- Вміння створювати продукти та портфелі продуктів, які не втрачають актуальності в новій економіці.
- Вміння інтегрувати коротко- та довгострокову стратегію навіть в часи змін.
- Купу енергії, драйву та позитиву для втілення проривних маркетингових рішень
Що потрібно для вступу?
Аплікаційна форма
Заповнити аплікаційну форму на сайті
Спілкування
Поспілкуватися з менеджером програми
За додатковою інформацією щодо програми звертайтесь
Ілля Лапко
Менеджер програм управлінського розвитку
Зателефонувати:
+38 (073) 041 87 59
Написати:
[email protected]