Бізнес-конференція Customer Experience Management 10 -
це професійна крос-платформа для обміну досвідом у стратегіях, методах та інструментах ефективного клієнтського досвіду та сервісу.
За один день учасники конференції #СEM10 почують Сustomer Experience-кейси інсайти від СX-експертів компаній від Сільпо, MEGOGO, Cінево, OLX, OTP Bank Ukraine, Fedoriv Group, Red Bull, GRAPE, UAMASTER, McCann Kyiv, Neuro-knowledge, BBDO, а також майстер-клас від СНГ-експерта у галузі Сustomer Journey.
ХТО ІДЕ НА СЕМ 8 РАЗОМ ІЗ ВАМИ:
- Власники та генеральні директори компаній
- Директори департаменту клієнтського сервісу і управління клієнтським досвідом
- Директори департаменту маркетингу та продажів
- Директори департаменту роздрібного продажу
- Директор департаменту CRM та лояльності
- Директори діджитал- та IT-департаменту
- Керівники відділу контролю якості та управління лояльністю
ПРОГРАМА & ТАЙМIНГ
Ключові питання дискусії:
- Нова роль маркетингу: у чому зміна парадигми? Що потрібно робити по-іншому в New Normal?
- To-do-list маркетингу, щоб компанія вийшла з кризи конкурентоспроможною, ефективною і стійкою?
- Що заважає українським компаніям завоювати світовий ринок і клієнтів в Європі, Китаї, США?
Експерти дискусії:
Тетяна Лукінюк, CEO Red Bull Ukraine
Катерина Онищенко, СЕО OLX
Ігор Смілянський, СЕО "Укрпошта"
Кирило Руднєв, керуючий партнер SMART business
Модератор дискусії – Ігор Гут, співзасновник DYB Ukriane, шведсько-українського проекту з розвитку бізнесу, дослідник бізнесу та конкуренції
Трансформація клієнтського досвіду у новій нормальності у 2021 починається з цінних інсайтів Customer Experience Management: код першокласного сервісу!
Із питаннями або уточненнями звертайтесь, будь ласка,
за тел.: +38044 3740094 або за адресою: [email protected]