Як продавати через маркетплейси та соціальні мережі у Китаї?

Як продавати через маркетплейси та соціальні мережі у Китаї?

Як продавати через маркетплейси та соціальні мережі у Китаї?
Коли
23 лютого 2021, 19:00
Вартість
Безкоштовно
Місце
Онлайн
Організатор
E-Export School від Укрпошти

E-Export School від Укрпошти продовжує серію вебінарів для підтримки малого й середнього бізнесу. Як ефективно експортувати товари з України та генерувати продажі на найпопулярніших світових маркетплейсах? Надихайтеся історіями тих, кому вдалося!

На онлайн-зустрічі «Як продавати через маркетплейси та соціальні мережі у Китаї?» ви дізнаєтесь:

  • Як влаштований ринок cross-border ecommerce у Китаї?
  • Ключові особливості B2C-продажів, які необхідно врахувати на старті.
  • Що таке бондові склади та як з ними працювати?
  • Як ефективно продавати в Китаї через канали social commerce?

Спікер – Алекс Васильєв, CEO та засновник Healthy Eva. Відвідував численні програми для керівників у Кембридзькому університеті, а у 2019 р. отримав ступінь PGDip Global Business в Оксфордському університеті.

З 2019 р. Алекс займається розвитком стартапу Healthy Eva у сфері продажів харчових продуктів у Китаї через канали social commerce. До 2019 р. у компанії «Яндекс.Маркет» відповідав за розвиток транскордонного маркетплейса. Раніше в Alibaba Group займав пост регіонального директора і генерального директора Cainiao в Росії, віцепрезидента LeEco з розвитку бізнесу в Східній Європі, а також генерального менеджера JD.com.

З 2011 р. до 2015 р. працював директором з розвитку міжнародного бізнесу SPSR Express з фокусом на обслуговування таких глобальних ecommerce-гравців, як Asos.com, Next Direct, Borderfree, Amazon, Ebay, Aliexpress (Alibaba Group), JD.com тощо.

Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло