RAU Expo 2021

RAU Expo 2021

Цей матеріал також доступний російською
RAU Expo 2021
Коли
16-17 червня 2021, 10:00
Вартість
від 3500 грн
Місце
НСК «Олімпійський»
https://www.google.com.ua/maps/dir/''/%D0%BD%D1%81%D0%BA+%D0%BE%D0%BB%D0%B8%D0%BC%D0%BF%D0%B8%D0%B9%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9+%D0%B0%D0%B4%D1%80%D0%B5%D1%81/@50.4333848,30.4518164,12z/data=!4m8!4m7!1m0!1m5!1m1!1s0x40d4cf02b2b3a94f:0x783fe299564db0c2!2m2!1d30.521856!2d50.4334058

Головна зустріч рітейлу країни: про що будуть говорити на RAU Expo 2021

16-17 червня у НСК «Олімпійський» відбудеться ювілейна – V найбільша спеціалізована виставка індустрії рітейлу й девелопменту в Україні  RAU Expo 2021. Серед спікерів ділової програми представники компаній: Брокард-Україна, Nielsen, INTERTOP Ukraine, АТБ, КОЛО, БЦ і ТРЦ Retroville, ТРЦ Dream Town, Фокстрот, Антошка та інші. Організатор – Асоціація рітейлерів України. Захід пройде з дотриманням усіх протиепідемічних заходів.

Для кого RAU Expo 2021

Цьогорічна зустріч на RAU Expo 2021 для тих, хто вже зрозумів, що чекати на краще немає часу – треба діяти вже зараз. Тому захід пройде під слоганом «Давайте не після карантину!» Тут учасники знайдуть все, що допоможе підняти бізнес вже зараз.

Учасників RAU Expo 2021 очікують:

  • 2 дні насиченої програми й нетворкінгу;
  • 3 конференц-зали;
  • 80+топ-спікерів – власники й топ-менеджмент сфери рітейлу й девелопменту, торговельної нерухомості й компаній B2B;
  • 90+ компаній-експонентів у виставковій зоні;
  • 500+ компаній-учасників;
  • презентації кейсів та панельні дискусії;
  • зустрічі з представниками провідних компаній ринку та іноземними рітейлерами.

А також зустрічі з представниками провідних компаній ринку та іноземними рітейлерами.

Серед перших підтверджених спікерів заходу:

  • Борис Марков, генеральний директор корпорації АТБ;
  • Дмитро Борисов, власник Сім’ї ресторанів Дмитра Борисова;
  • Сергій Войцеховський, співзасновник мережі КОЛО, член ради директорів BGV Group;
  • Катерина Гуленок, голова PR-департаменту Брокард-Україна;
  • В’ячеслав Склонний, комерційний директор Фокстрот;
  • Марія Самплавська, директор з маркетингу INTERTOP Ukraine;
  • Рената Якубченієне, генеральний директор БЦ і ТРЦ Retroville;
  • Максим Гаврюшин, операційний директор Budhouse Group;
  • Дмитро Бушмакін, chief marketing officer Budhouse Group;
  • Наталія Кравець, комерційний директор Dragon Capital Property Management;
  • Валерій Бондарь, директор з маркетингу АТБ-маркет;
  • Роман Ємець, керуючий директор ТРЦ Dream Town;
  • Павло Щербаков, засновник і СЕО Consulting for Retail;
  • Ганна Ільчук, генеральний директор Nielsen Україна та Білорусь;
  • Тетяна Карлова, СЕО Invogue Fashion Group;
  • Вадим Орлов, СЕО Антошка;
  • Олена Соловйова, директор напрямку ексклюзивних концептів та розвитку ТОВ Епіцентр К;
  • Анна Чуботіна, генеральний директор Arricano Real Estate;
  • Михайло Нечипорчук, виконавчий директор ТРЦ River Mall;
  • Ольга Насонова, директор Ресторанний консалтинг;
  • Ольга Янишин, регіональний директор LC Waikiki Ukraine;
  • Артур Перезолов, співвласник Luca Maison;
  • Мирослава Козачук, співвласник компанії Franchise Group, автор проєкту «Перша школа франчайзингу»;
  • Катерина Черних, директор з маркетингу та розвитку бренда Ашан Рітейл Україна;
  • Андрій Жук, співзасновник та голова правління Асоціації рітейлерів України;
  • Юрій Копішинський, CEO Webpromo;
  • Олексій Панасенко, генеральний директор Billa, операційний директор Novus;
  • Олександр Савілов, співвласник і керуючий партнер Salateira;
  • Євген Іваниця, виконавчий директор ТОВ «ЮСК УКРАЇНА»;
  • Олександр Крупка, партнер напрямку street-retail Retail&Development Advisor;
  • та інші.

Теми цьогорічних сесій формувались на основі актуальних запитів індустрії стосовно ведення бізнесу в умовах обмежень і після локдаунів.

  • Тренди та аналітика ринку рітейлу. Як змінюється поведінка клієнта в онлайні та офлайні.
  • Конкуренція: як залишатися лідером в настільки конкурентному полі.
  • Ресторанний реформат. Як адаптуються кафе та ресторани в умовах постійних карантинних обмежень.
  • Інноваційні рішення та технології для рітейлу й комерційної нерухомості.
  • Франчайзинг – можливості для бізнесу. У що варто інвестувати.
  • Активна експансія турецьких брендів. Потенціал українського ринку.
  • Маркетингова стратегія ТРЦ у 2021. На що варто робити акцент у період пандемії.
  • Трансформація HR-процесів в умовах пандемії. Як корпоративна культура впливає на ефективність бізнесу під час кризи.

Партнери заходу: Budhouse group, Linden Luxury Residences, Consulting for Retail, robota.ua, Synergy Construction, «Крайна» та інші.

Придбати квитки можна за посиланням

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті