RAU Expo 2021

RAU Expo 2021

RAU Expo 2021
Коли
16-17 червня 2021, 10:00
Вартість
від 3500 грн
Місце
НСК «Олімпійський»
https://www.google.com.ua/maps/dir/''/%D0%BD%D1%81%D0%BA+%D0%BE%D0%BB%D0%B8%D0%BC%D0%BF%D0%B8%D0%B9%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9+%D0%B0%D0%B4%D1%80%D0%B5%D1%81/@50.4333848,30.4518164,12z/data=!4m8!4m7!1m0!1m5!1m1!1s0x40d4cf02b2b3a94f:0x783fe299564db0c2!2m2!1d30.521856!2d50.4334058

Головна зустріч рітейлу країни: про що будуть говорити на RAU Expo 2021

16-17 червня у НСК «Олімпійський» відбудеться ювілейна – V найбільша спеціалізована виставка індустрії рітейлу й девелопменту в Україні  RAU Expo 2021. Серед спікерів ділової програми представники компаній: Брокард-Україна, Nielsen, INTERTOP Ukraine, АТБ, КОЛО, БЦ і ТРЦ Retroville, ТРЦ Dream Town, Фокстрот, Антошка та інші. Організатор – Асоціація рітейлерів України. Захід пройде з дотриманням усіх протиепідемічних заходів.

Для кого RAU Expo 2021

Цьогорічна зустріч на RAU Expo 2021 для тих, хто вже зрозумів, що чекати на краще немає часу – треба діяти вже зараз. Тому захід пройде під слоганом «Давайте не після карантину!» Тут учасники знайдуть все, що допоможе підняти бізнес вже зараз.

Учасників RAU Expo 2021 очікують:

  • 2 дні насиченої програми й нетворкінгу;
  • 3 конференц-зали;
  • 80+топ-спікерів – власники й топ-менеджмент сфери рітейлу й девелопменту, торговельної нерухомості й компаній B2B;
  • 90+ компаній-експонентів у виставковій зоні;
  • 500+ компаній-учасників;
  • презентації кейсів та панельні дискусії;
  • зустрічі з представниками провідних компаній ринку та іноземними рітейлерами.

А також зустрічі з представниками провідних компаній ринку та іноземними рітейлерами.

Серед перших підтверджених спікерів заходу:

  • Борис Марков, генеральний директор корпорації АТБ;
  • Дмитро Борисов, власник Сім’ї ресторанів Дмитра Борисова;
  • Сергій Войцеховський, співзасновник мережі КОЛО, член ради директорів BGV Group;
  • Катерина Гуленок, голова PR-департаменту Брокард-Україна;
  • В’ячеслав Склонний, комерційний директор Фокстрот;
  • Марія Самплавська, директор з маркетингу INTERTOP Ukraine;
  • Рената Якубченієне, генеральний директор БЦ і ТРЦ Retroville;
  • Максим Гаврюшин, операційний директор Budhouse Group;
  • Дмитро Бушмакін, chief marketing officer Budhouse Group;
  • Наталія Кравець, комерційний директор Dragon Capital Property Management;
  • Валерій Бондарь, директор з маркетингу АТБ-маркет;
  • Роман Ємець, керуючий директор ТРЦ Dream Town;
  • Павло Щербаков, засновник і СЕО Consulting for Retail;
  • Ганна Ільчук, генеральний директор Nielsen Україна та Білорусь;
  • Тетяна Карлова, СЕО Invogue Fashion Group;
  • Вадим Орлов, СЕО Антошка;
  • Олена Соловйова, директор напрямку ексклюзивних концептів та розвитку ТОВ Епіцентр К;
  • Анна Чуботіна, генеральний директор Arricano Real Estate;
  • Михайло Нечипорчук, виконавчий директор ТРЦ River Mall;
  • Ольга Насонова, директор Ресторанний консалтинг;
  • Ольга Янишин, регіональний директор LC Waikiki Ukraine;
  • Артур Перезолов, співвласник Luca Maison;
  • Мирослава Козачук, співвласник компанії Franchise Group, автор проєкту «Перша школа франчайзингу»;
  • Катерина Черних, директор з маркетингу та розвитку бренда Ашан Рітейл Україна;
  • Андрій Жук, співзасновник та голова правління Асоціації рітейлерів України;
  • Юрій Копішинський, CEO Webpromo;
  • Олексій Панасенко, генеральний директор Billa, операційний директор Novus;
  • Олександр Савілов, співвласник і керуючий партнер Salateira;
  • Євген Іваниця, виконавчий директор ТОВ «ЮСК УКРАЇНА»;
  • Олександр Крупка, партнер напрямку street-retail Retail&Development Advisor;
  • та інші.

Теми цьогорічних сесій формувались на основі актуальних запитів індустрії стосовно ведення бізнесу в умовах обмежень і після локдаунів.

  • Тренди та аналітика ринку рітейлу. Як змінюється поведінка клієнта в онлайні та офлайні.
  • Конкуренція: як залишатися лідером в настільки конкурентному полі.
  • Ресторанний реформат. Як адаптуються кафе та ресторани в умовах постійних карантинних обмежень.
  • Інноваційні рішення та технології для рітейлу й комерційної нерухомості.
  • Франчайзинг – можливості для бізнесу. У що варто інвестувати.
  • Активна експансія турецьких брендів. Потенціал українського ринку.
  • Маркетингова стратегія ТРЦ у 2021. На що варто робити акцент у період пандемії.
  • Трансформація HR-процесів в умовах пандемії. Як корпоративна культура впливає на ефективність бізнесу під час кризи.

Партнери заходу: Budhouse group, Linden Luxury Residences, Consulting for Retail, robota.ua, Synergy Construction, «Крайна» та інші.

Придбати квитки можна за посиланням

Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло