Запрошуємо 5 листопада на безкоштовну онлайн-конференцію PRO клієнтський досвід «Анатомія змін: Новий погляд».
5 годин та 8 експертів із провідних компаній, які на власному досвіді перевірили силу клієнтського досвіду.
Ви дізнаєтеся:
- Чому СХ-трансформація є умовою виживання на ринку?
- Який зв'язок між клієнтським досвідом та бізнес-показниками?
- Управління клієнтським досвідом: базові компетенції керівника з якості клієнтського досвіду
- Jobs To Be Done – підхід, що допомагає сформувати нову ринкову стратегію
- Сервіс та лояльність: як завоювати довіру надовго?
- Клієнтоцентрична корпоративна культура або клієнтоорієнтованість як цінність від лідера
Спікери: Олег Косс (Lanka.CX), Тетяна Петруха (бізнес-тренерка Erickson International), Оксана Марусич (міжнародна бізнес-тренерка, експертка з сервісу), Марина Вострикова («Бітрікс24») та інші спікери.
️Встигніть забронювати своє місце! Реєструйтеся просто зараз https://bit.ly/3jFCLuL.