Оптимізація маркетингового бюджету: максимальний ROI з обмеженими ресурсами

Оптимізація маркетингового бюджету: максимальний ROI з обмеженими ресурсами

Оптимізація маркетингового бюджету: максимальний ROI з обмеженими ресурсами
Коли
21 березня 2024, 18:00
Вартість
Для участі необхідно зареєструватися

Ти власник малого бізнесу, підприємець або маркетолог, який прагне ефективно розпоряджатися обмеженим маркетинговим бюджетом? Тоді є сенс прийти у Sense Hub Kyiv на лекцію з циклу “Маркетинг 2024: еволюція малого бізнесу”!

Про що говоритимемо:

  • Як стратегії планування маркетингового бюджету допоможуть визначити пріоритети та розподіляти ресурси з максимальною віддачею.
  • Ефективні канали маркетингу для малого бізнесу: від цифрового маркетингу до соціальних медіа.
  • Практичні поради з максимізації ROI: автоматизація, тестування та аналітика.
  • Як управляти бюджетом і моніторити результати, щоби не тільки витрачати менше, але й заробляти більше.

Для кого це: малі бізнеси, стартапи, підприємці, маркетологи, та всі, хто зацікавлений у підвищенні ефективності своїх маркетингових інвестицій.

Лекцію проведе Микола Марченко, експерт з цифрової трансформації та комплексних маркетингових стратегій.

Є сенс здобути корисні знання!

 Реєстрація тут. 

Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло