Соціальні мережі — неймовірно динамічний інструмент комунікації, який постійно потребує адаптації під зовнішні обставини, тренди та технічні оновлення. Аналізуючи показники технологічної, соціальної, продуктової та фешн сфер, а також спираючись на досвід минулих років — можна розробити прогнози та тренди комунікації в соціальних мережах. В рамках онлайн-лекції спікерка поділиться основними трендами SMM-індустрії на цей рік.
Команда Центру Професійного Розвитку Європейської Бізнес Асоціації спільно з Зоєю Лобод запрошують Вас взяти участь в Online-лекції: SMM-тренди 2025.
ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ:
Маркетинг-менеджери, SMM-менеджери, PR-менеджери
ПИТАННЯ ДЛЯ ОБГОВОРЕННЯ:
- Long-term тренди соціальних мереж на майбутні 5 років.
- 10 прикладних тенденцій SMM-просування в 2025.
- Нова термінологія: brainrot, slot, freemium etc.
СПІКЕРКА: Зоя Лобод, cпіввласниця digital-агенції LOBODS, SMM-консультантка з досвідом роботи понад 8 років, офіційно сертифікована спеціалістка Meta, коучиня.