ЩО ДАЄ ПРОГРАМА:
- Системне розуміння того, як працює бренд і як саме бренд-технології допомагають заробляти більше, підвищуючи вартість бізнесу.
- Експрес-аудит власного бренду та розроблені елементи власної бренд-стратегії.
- Інструменти для ефективного управління власним брендом з урахуванням особливостей українського споживача.
- Вміння аналізувати цільову аудиторію з точки зору її бар’єрів та драйверів.
СТРУКТУРА ПРОГРАМИ:
ДЕНЬ 1. РОЗРОБКА СТРУКТУРИ ТА ПОЗИЦІОНУВАННЯ БРЕНДУ
- Інвестиції в бренд: їхній вплив на продажі та ріст прибутку.
- Відмінність в інструментах для різних рівнів управління брендом на В2С- та В2В-ринках.
ДЕНЬ 2. УПРАВЛІННЯ БРЕНДОМ ЯК ПРОЦЕС І АУДИТ БРЕНДУ
- Розробка бренд-стратегії та інструменти її реалізації.
- Життєвий цикл бренду. Чому колись потужні бренди вмирають.
- Інструменти управління брендом у різні періоди його життєвого циклу.
ДЕНЬ 3. БРЕНД-ПРАКТИКУМ
- Створення бренду-лідера. Емоційна сила, фокус та сталість бренду.
- Структура та позиціонування брендів.
- Розробка бренд-стратегії.
- Рівні управління.