Школа бренд-менеджменту

Школа бренд-менеджменту

Школа бренд-менеджменту
Коли
27-29 вересня 2017
Вартість
10 500 грн
Місце
Києво-Могилянська бізнес-школа
Організатор
Києво-Могилянська бізнес-школа

ЩО ДАЄ ПРОГРАМА:

  • Системне розуміння того, як працює бренд і як саме бренд-технології допомагають заробляти більше, підвищуючи вартість бізнесу.
  • Експрес-аудит власного бренду та розроблені елементи власної бренд-стратегії.
  • Інструменти для ефективного управління власним брендом з урахуванням особливостей українського споживача.
  • Вміння аналізувати цільову аудиторію з точки зору її бар’єрів та драйверів.

СТРУКТУРА ПРОГРАМИ:

ДЕНЬ 1. РОЗРОБКА СТРУКТУРИ ТА ПОЗИЦІОНУВАННЯ БРЕНДУ

  • Інвестиції в бренд: їхній вплив на продажі та ріст прибутку.
  • Відмінність в інструментах для різних рівнів управління брендом на В2С- та В2В-ринках.

ДЕНЬ 2. УПРАВЛІННЯ БРЕНДОМ ЯК ПРОЦЕС І АУДИТ БРЕНДУ

  • Розробка бренд-стратегії та інструменти її реалізації.
  • Життєвий цикл бренду. Чому колись потужні бренди вмирають.
  • Інструменти управління брендом у різні періоди його життєвого циклу.

ДЕНЬ 3. БРЕНД-ПРАКТИКУМ

  • Створення бренду-лідера. Емоційна сила, фокус та сталість бренду.
  • Структура та позиціонування брендів.
  • Розробка бренд-стратегії.
  • Рівні управління.
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло