Перша особа компанії – управлінець і власник бізнесу, зобов'язаний бути головним маркетологом компанії.
ПРОГРАМА ВІДКРИВАЄ МОЖЛИВОСТІ:
- Розуміння того, в якому бізнесі ви є, для кого і яку цінність ви створюєте.
- Чітку логіку маркетингової стратегії.
- Методику розробки клієнтської цінності.
- Правила життя бізнесу в «цифровому» форматі.
- Підходи щодо омолодження бренду.
- Реальні кейси з трансформації маркетингової стратегії.
АУДИТОРІЯ ПРОГРАМИ
Власники та керівники компанії, які:
- Прагнуть переосмислення клієнта, продукту, ринку.
- Мають необхідність у редизайні маркетингової стратегії в часи швидких змін зовнішнього контексту.
- Хочуть навчитись дієвим підходам у розробці бренд-стратегій та продуктових інновацій.