Стратегічний маркетинг для топів

Стратегічний маркетинг для топів

Стратегічний маркетинг для топів
Коли
12-14 жовтня 2017
Вартість
12 000 грн
Місце
Києво-Могилянська бізнес-школа
Організатор
Києво-Могилянська бізнес-школа

Перша особа компанії – управлінець і власник бізнесу, зобов'язаний бути головним маркетологом компанії.

ПРОГРАМА ВІДКРИВАЄ МОЖЛИВОСТІ:

  • Розуміння того, в якому бізнесі ви є, для кого і яку цінність ви створюєте.
  • Чітку логіку маркетингової стратегії.
  • Методику розробки клієнтської цінності.
  • Правила життя бізнесу в «цифровому» форматі.
  • Підходи щодо омолодження бренду.
  • Реальні кейси з трансформації маркетингової стратегії.

АУДИТОРІЯ ПРОГРАМИ

Власники та керівники компанії, які:

  • Прагнуть переосмислення клієнта, продукту, ринку.
  • Мають необхідність у редизайні маркетингової стратегії в часи швидких змін зовнішнього контексту.
  • Хочуть навчитись дієвим підходам у розробці бренд-стратегій та продуктових інновацій.
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло