Від місії та цінностей до діалогу та залученості.
НА ВИХОДІ ПРОГРАМИ УЧАСНИКИ ОТРИМАЮТЬ:
- Розуміння цілей, можливостей та ролі внутрішніх комунікацій для різних завдань бізнесу.
- Принципи побудови системних та ефективних комунікацій.
- Розуміння як діагностувати систему внутрішніх комунікацій в своїй компанії.
- Основи планування, впровадження та оцінки внутрішніх комунікацій.
- Підходи та інструменти трансляції місії, цінностей та досягнень компанії її працівникам.
- Критерії вибору комунікаційної стратегії для трансформації бізнесу.
АУДИТОРІЯ ПРОГРАМИ
Керівники та власники компаній, що стикаються з питаннями:
- Як правильно доносити топ-команді та співробітникам, куди ми йдемо та навіщо?
- Як налаштувати злагоджену взаємодію між різними підрозділами та функціями компанії?
- Як підходити до комунікацій системно і забезпечити донесення актуальної коректної інформації та отримання своєчасного зворотного зв’язку?