Як навчитися розпізнавати, розуміти та управляти власними емоціями та емоціями інших людей за наявності конфліктів та суперечок, для досягнення необхідних результатів
АУДИТОРІЯ ПРОГРАМИ
Управлінці, менеджери, бізнесмени, які прагнуть:
– отримати практичні рекомендації для ведення важких перемовин;
– зрозуміти, як впоратися зі спробами ухилення від суперечок та сильними емоціями всіх учасників конфлікту;
– розглянути кейси складних ситуацій, які виникають у середині компанії.
ПРОГРАМА ВІДКРИВАЄ МОЖЛИВОСТІ:
– Розпізнавати, розуміти та управляти емоціями.
– Розуміти природу конфліктів та алгоритмів вирішення конфліктних ситуацій в робочому середовищі.
– Вміти переводити розмову із емоційного контексту в поле пошуку раціональних рішень.