Сиситемний підхід до цифрових комунікацій та розробка digital-стратегії
АУДИТОРІЯ ПРОГРАМИ
Маркетологи та маркетинг-директори, які:
- хочуть детально розібратись у можливостях та інструментах цифрових комунікацій
- вже працюють з цифрою, але бажають робити це більш системно, використовуючи весь її потенціал задля отримання максимального результату
ЩО ДАЄ ПРОГРАМА?
- Розуміння системи цифрових комунікацій.
- Розуміння того, як використовувати необмежені можливості інтернету, мобільних і цифрових технологій для вирішення таких завдань, як підтримка іміджу бренду, виведення нового продукту на ринок, підвищення впізнаваності, стимулювання продажів тощо.
- Розуміння механізмів взаємодії з аудиторією, виявлення споживацьких інсайтів та відповідної роботи з ними.
- Експрес-практикум з розробки стратегії цифрових комунікацій.