Аналітичні інструменти підвищення вартості бізнесу
АУДИТОРІЯ ПРОГРАМИ
Фінансові директори, бізнес-аналітики, інвестиційні радники, топ-менеджери та власники компаній, які:
- розуміють, що правильна фінансова модель дозволяє компанії ефективніше управляти вартістю бізнесу
- хочуть дізнатись, як зменшувати вартість залученого фінансового ресурсу та гнучко реагувати на виклики бізнес-середовища
- хочуть зрозуміти можливість використання різноманітних фінансових інструментів, які існують на глобальних фінансових ринках, для більш ефективного управління ризиками компанії
- хочуть дізнатись, як побудувати інтегровану фінансову модель управління компанією, щоб «бачити» майбутній фінансовий результат і вартість компанії в залежності від обраної стратегії розвитку
ЩО ДАЄ ПРОГРАМА
- Розуміння, як гнучкість компанії впливає на її вартість
- Вміння вимірювати вплив факторів на продажі компанії та прогнозувати їх враховуючи макроекономічні показники
- Вміння використовувати сучасні інвестиційні критерії для прийняття бізнес-рішень, пов’язаних із купівлею бізнесу, оцінкою нових напрямів бізнесу та інші
- Вміння використання різних способів побудови мотиваційних планів для працівників в залежності від їх кваліфікації, що впливають на збільшення прибутку компанії