Як керівник впливає на репутацію бізнесу і що йому треба знати про PR?
АУДИТОРІЯ ПРОГРАМИ
директори компаній або департаментів, котрим підпорядкована функція корпоративних комунікацій або public relations.
ПРОГРАМА ДАЄ МОЖЛИВІСТЬ ОТРИМАТИ ВІДПОВІДІ НА ТАКІ ПИТАННЯ:
- Як формується, знищується та впливає на бізнес-результат корпоративна репутація?
- Як налагодити ефективну співпрацю між функціями PR, маркетингу, HR, служби безпеки та виробництва / обслуговування клієнтів для формування й захисту корпоративної репутації?
- Як перша особа впливає на формування та захист репутації Вашого бізнесу?
- Який внесок у формування корпоративної репутації мають робити топ-менеджери?
- Як ефективно говорити та що робити, аби Ваш бізнес знали, розуміли і йому довіряли необхідні Вам цільові аудиторії (ЗМІ, соціальні мережі, влада, партнери, інвестори і т.д.)?
- Чому і як руйнується репутація і як діяти в умовах репутаційної кризи або інформаційної атаки?
- Що робити, якщо діяльність Вашого бізнесу неправильно трактують ЗМІ та соціальні мережі, і як сформувати правильну думку про себе?
- Як захистити бізнес від інформаційних маніпуляцій та втрати репутації?