Інтенсивний драйвовий практикум
АУДИТОРІЯ ПРОГРАМИ
Маркетинг-директори та досвідчені маркетинг-менеджери, які відповідають за прийняття стратегічних маркетингових рішень, а також:
- потребують перезавантаження та емоційного заряду на розробку проривних рішень
- відчувають, що потопають в операційній рутині, а також мають брак сил для генерування та впровадження нових ідей
- розуміють, що наразі маркетингові активності їхньої компанії не дають очікуваних результатів
ЩО ДАЄ ПРОГРАМА?
- Розуміння логіки маркетингової стратегії та взаємозв'язків ключових елементів маркетингової системи
- "Update" маркетингових підходів та інструментарію для розробки креативних та інноваційних рішень
- "100 ідей для впровадження", які кожен учасник сформує для себе протягом програми
- Купу енергії, драйву та позитиву для втілення проривних маркетингових рішень