Service Design at scale: як створюють клієнтській досвід найуспішніші організації у світі?

Service Design at scale: як створюють клієнтській досвід найуспішніші організації у світі?

Service Design at scale: як створюють клієнтській досвід найуспішніші організації у світі?
Коли
13 грудня 2017, 18:45
Вартість
350 грн
Місце
Києво-Могилянська бізнес-школа
Організатор
Києво-Могилянська бізнес-школа

Service Design або Design Thinking сьогодні - це вже must для компанії, якщо вона прагне управляти досвідом своїх клаєнтів. Та в який спосіб компанії застосовувати Service Design та яким чином реалізувати все на практиці?

1-3 листопада в Мадриді пройшла десята ювілейна конференція по сервіс дизайну (Service Design Global Conference). В якості спікерів та учасників в конференції взяли участь провідні світові компанії (IBM, Uber, BBVA, Capital One і інші), які використовують кліентоцентрічний дизайн у своїй роботі, а також провідні сервіс-дизайн агентства (FJORD, Bridgeable, Livework, DesignIt і інші ). Під час події ми говоритимемо про основні тендеції та ключові тезиси з Service Design Global Conference.

Ключові питання:

  1. Які компанії і індустрії використовують сервіс-дизайн в роботі?
  2. З якими викликами стикаються компанії і як їх вирішують?
  3. Як виглядає майбутнє сервіс-дизайну в найближчі 10 років ?
  4. Як пов'язані Agile, AI, Digitalization і Service Design?
  5. Скільки сервіс-дизайнерів в Британському Уряді та що це означає?

Подія для тих, хто вже використовує в роботі Service Design і Design Thinking, або, як мінімум, знайомий з поняттям Service Design.

Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло