Service Design або Design Thinking сьогодні - це вже must для компанії, якщо вона прагне управляти досвідом своїх клаєнтів. Та в який спосіб компанії застосовувати Service Design та яким чином реалізувати все на практиці?
1-3 листопада в Мадриді пройшла десята ювілейна конференція по сервіс дизайну (Service Design Global Conference). В якості спікерів та учасників в конференції взяли участь провідні світові компанії (IBM, Uber, BBVA, Capital One і інші), які використовують кліентоцентрічний дизайн у своїй роботі, а також провідні сервіс-дизайн агентства (FJORD, Bridgeable, Livework, DesignIt і інші ). Під час події ми говоритимемо про основні тендеції та ключові тезиси з Service Design Global Conference.
Ключові питання:
- Які компанії і індустрії використовують сервіс-дизайн в роботі?
- З якими викликами стикаються компанії і як їх вирішують?
- Як виглядає майбутнє сервіс-дизайну в найближчі 10 років ?
- Як пов'язані Agile, AI, Digitalization і Service Design?
- Скільки сервіс-дизайнерів в Британському Уряді та що це означає?
Подія для тих, хто вже використовує в роботі Service Design і Design Thinking, або, як мінімум, знайомий з поняттям Service Design.