Для чого запроваджується система винагород та заохочення в компанії? Керівники сприймають її як стимул для продуктивності співробітників. А от працівники всередині компанії – як даність або компенсацію за певні недосконалості робочого процесу. Таке різне розуміння може спричинити ситуацію, коли система почне працювати «проти», а не «на» компанію.
На події будемо шукати відповіді на такі запитання:
- Хто відповідає за процес побудови системи винагород, та чи потрібна вона компанії?
- Якими є елементи такої системи та як їх налаштувати, аби вона запрацювала комплексно?
- Якими є ключові принципи системи винагород?
- Які інструменти використовуються для її запровадження?
- Як налаштувати таку систему під потреби бізнес-стратегії?
Аудиторія:
- для CEO
- для власників бізнесу
Викладач:
Ярослава Лоянич
Експерт з питань управління людьми та корпоративною культурою. До 2012 року працювала директором з персоналу, генеральним директором. У ролі директора з персоналу була відповідальною за HR-стратегію, розробку та організацію всієї системи управління персоналом, управління корпоративною культурою, управління витратами на персонал. Має 15-річний досвід розробки та проведення навчальних та оцінювальних заходів. Досвід роботи у великих вітчизняних компаніях [до 3 800 чол.] таких напрямків: FMCG, виробництво і продаж, медіа-бізнес. Має дві вищі освіти: філологічну та психологічну, а також ступінь MBA Executive kmbs.
Реєстрація за посиланням
Контактна особа:
Анна Долінська,
Менеджер програм управлінського розвитку
тел.: + 38 (067) 230-86-83
email: [email protected]