Бізнес-аналітика дозволяє нам експериментувати та перевіряти управлінські гіпотези. Але як дізнатись, які саме аналітичні підходи обрати для вирішення тих чи інших бізнес-завдань?
Пропонуємо разом з Євгеном Пенцаком подискутувати:
- Що пропонує big data для прийняття бізнес-рішень?
- Як зрозуміти чи готовий ваш бізнес до використання моделей big data чи краще спочатку використовувати класичні моделі аналізу?
- У яких випадках які підходи краще використовувати?
Крім того, поспілкуємось про майбутнє аналітики, переглянувши епізоди із фільмів «Сфера» та «Money ball»
Викладач: Євген Пенцак
Після захисту кандидатської дисертації з математики (1997 р.), навчання на магістерській програмі з економіки MSE [Lausanne University] (2000 – 2001 рр.), навчання на докторській програмі FAME [Financial Asset Management and Engineering] при об’єднанні банків та університетів Швейцарії (2001 – 2003 рр.) Євген викладав вищу економетрику в Лозаннському Університеті [UNIL], фінансову математику у Лозаннській Політехніці [EPFL], працював аналітиком в IEMS [Institute of Health Economics and Management, Lausanne], директором бізнес-школи Львівського Інституту Менеджменту (2004 – 2007 рр.). Євген Пенцак є автором численних публікацій з економетрики, економіки, чисельних методів у фінансах та ризик-менеджменту, учасником багатьох міжнародних конференцій, викладає Інвестиційний менеджмент у Роттердамському університеті [Erasmus University, Rotterdam], Управлінську економіку в бізнес-школі IPM у Мінську [Kozminski University, Warsaw].
Контактна особа:
Марія Франовська, менеджер програм управлінського розвитку
тел.: + 38 (097) 029 60 60
email: [email protected]