Культура послуг: парадокс відносин з клієнтами

Культура послуг: парадокс відносин з клієнтами

Культура послуг: парадокс відносин з клієнтами
Коли
12 квітня - 7 червня 2018
Вартість
Безкоштовно
Організатор
Kyoto University

Оригінальна назва курсу — Culture of Services: Paradox of Customer Relations

Початок: 12 квітня

Тривалість: 8 тижнів / 3-4 години на тиждень

Мова курсу: англійська

Цей курс допоможе зрозуміти тонку, а іноді й контрінтуїтивну динаміку відносин з клієнтами. Познайомтеся зі свіжим культурним поглядом на галузі, що орієнтовані на сервіс.

Курс навчить вас:

  • Радикально поглянути на культуру обслуговування клієнтів.
  • Основам дослідження клієнтської служби.
  • Як критикувати та створювати послуги.
  • Як проаналізувати взаємодію з клієнтами.

Реєстрація на курс за посиланням

Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло