У сучасному мінливому світі розраховувати тільки на продуктову або операційну перевагу досить наївно. Лаг некопійованості в будь-якій галузі скоротився до мінімуму. А це означає, що основним генератором розвитку практично будь-якої компанії стає маркетинг.
Саме маркетинг створює додану цінність. І саме маркетинг виявляє потреби клієнта, які компанія може якісно задовольняти з вигодою для себе.
Маркетинг – це не набір інструментів, і саме цілісне сприйняття маркетингу – це те, що зараз в найбільшому дефіциті. Отже, саме цілісне сприйняття дає можливість приймати стратегічно правильні рішення, які дозволяють компанії успішно розвиватися та випереджати конкурентів.
Гарне уявлення про цілісний маркетинг дає «Головна маркетингова книга» Олексія Філановського, яка буде презентована під час події. Ця книга вчить бізнес і маркетинг ставити правильні питання собі, покупцям, ринку, партнерам, і знаходити на підставі правильно поставлених питань оптимальні рішення.
Аудиторія:
- для маркетинг-директорів
- для управлінців
Викладач:
Олексій Філановський
Працює в маркетингу 19 років, з яких останні 9 років – на керівних посадах у середніх та великих компаніях: «Нові продукти» (торгові марки Shake, Revo, Non-Stop, King's Bridge, Creamel), «Олімп» (торгові марки Prime, «Біленька», «Приватна колекція», «Олімп», «Вдала», «5 капель», «Марсель» та інші). Серед досягнень Олексія – створення з нуля у 2006 році торгової марки Prime, яка в рейтингу українських брендів за 2009 рік зайняла 21-е місце з капіталізацією $66 млн. В 2011 році ще один бренд, який розвивав Олексій – ТМ «Истинная» – увійшов до числа 25 найкращих українських марок.
Реєстрація для участі у дискусії за посиланням
Контактна особа:
Крістіна Погорєлова,
офіс-менеджер
тел.: + 38 (097) 436 26 98
email: [email protected]