Ексклюзивний сервіс, флагман, легенда, філософія, розвиток та інновації протягом всього існування готелів Рітц... ( саме Рітц, бо спочатку було без Карлтон). Цезар Рітц, якого називали «королем серед готельєрів та готельєром серед королів» задав тон усій готельній індустрії люкс-класу на початку 20-го сторіччя, а потім, майже у кінці 20-го – п’ятеро відчайдухів вирішили продовжити і помножити успіх лева з короною.
100 успішних, яскравих, унікальних готелів Рітц Карлтон по всьому світу, сотні тисяч лояльних гостей, компанія росте і розвивається далі, підкорює нові горизонти – перший лайнер, що прийме гостей під егідою Рітц Карлтон вже у 2019. Всі хочуть працювати у Рітц Карлтон, але лев обирає лише 1% найкращих з найкращих.
На події поділимося і обговоримо:
- що стоїть за довготривалим успіхом однієї з найкращих сервісних компаній світу,
- як Рітц Карлтон вдається йти попереду свого часу і бути інноваційними, креативними і залишатися мега популярними протягом останніх 35 років,
- чому навіть компанія Apple користується одним з «золотих стандартів» Рітц Карлтон.
Ця подія буде цікава тим, хто хоче зарядитися позитивом, послухати про одну з найкращих практик світу в сервісі, зрозуміти або ще раз переконатися, що сервіс - це любов і повага до своїх клієнтів, працівників, компанії і самого себе.
Аудиторія:
- для власників бізнесу
- для управлінців
Спікер:
Ольга Русина
14 років досвіду у готельно-ресторанній сфері, з них 9 років у міжнародних готельних мережах: InterContinental і The Ritz Carlton на позиції керуючої ресторанами і барами Останні 3 роки працювала за кордоном.
Реєстрація за посиланням
Контактна особа:
Крістіна Погорєлова,
офіс-менеджер
тел.: + 38 (097) 436 26 98
email: [email protected]