Розробка пропозиції цінності: Підхід теорії обмежень

Розробка пропозиції цінності: Підхід теорії обмежень

Цей матеріал також доступний російською
Розробка пропозиції цінності: Підхід теорії обмежень
Коли
18-19 травня 2018
Вартість
9 600 грн
Місце
Києво-Могилянська бізнес-школа
Організатор
Києво-Могилянська бізнес-школа

Програма дозволить по-іншому поглянути на маркетинг та продажі, зрозуміти кореневі конфлікти та побачити шляхи переорієнтації цих функцій у компанії

АУДИТОРІЯ ПРОГРАМИ
Власники та топ-менеджери компаній, які:

  • шукають шляхи диференціації та напрямки створення вирішальної конкурентної переваги (ВКП)
  • чесно готові будувати win-win відносини з клієнтами та пропонувати їм справжню цінність
  • зацікавлені у розвитку чемпіонів продаж

ЩО ДАЄ ПРОГРАМА:

  • Методологію створення ВКП через вміння глибоко аналізувати причинно-наслідкові зв’язки у клієнта та розробляти відповідні Пропозиції цінності для них
  • Можливість побачити кореневий конфлікт функцій маркетингу та продажів та напрямки їх вирішення
  • Інший погляд на певні фундаментальні поняття у маркетингу та продажах: потенціал та сегментація ринку, «єдина справедлива ціна», 2 різні аспекти сприйняття цінності одного того ж самого продукту, функції ефективних продажів у компанії тощо
  • Практичні навички застосування запропонованих підходів на власних кейсах та ситуаціях

СТРУКТУРА ПРОГРАМИ:

  • ДЕНЬ ПЕРШИЙ, 18 травня [10:00-18:00]
    КОРЕНЕВИЙ КОНФЛІКТ ФУНКЦІЇ МАРКЕТИНГУ ТА НАПРЯМОК ЙОГО ВИРІШЕННЯ.
    АНАЛІЗ СЕГМЕНТІВ РИНКУ ТА МЕТОДОЛОГІЯ РОЗРОБКИ ПРОПОЗИЦІЇ ЦІННОСТІ

    - Фундаментальні відмінності ТОС як підходу до управління бізнесом від традиційних поглядів на управління
    - Визначення терміну «вирішальна конкурентна перевага» (ВКП)
    - Введення в Інструменти процесів мислення ТОС (тільки з точки зору призначення цього модулю)
    - Кореневий конфлікт функції маркетингу
    - Напрямок вирішення кореневого конфлікту – створення Пропозиції цінності
    - Методологія аналізу клієнтів та розробки Пропозиції цінності. Перевірка та шліфування Пропозиції цінності
    - Практичні заняття учасників із власними кейсами (аналіз виокремленого сегменту ринку або певного клієнта)
    - Сегментація ринку та «єдина справедлива ціна»: погляд ТОС
  • ДЕНЬ ДРУГИЙ, 19 травня [10:00-18:00]
    КОРЕНЕВИЙ КОНФЛІКТ ФУНКЦІЇ ПРОДАЖІВ ТА НАПРЯМОК ЙОГО ВИРІШЕННЯ.
    6 РІВНІВ СПРОТИВУ ЗМІНАМ. МАТРИЦЯ ЗМІН. SPIN ТА ЧЕМПІОНИ ПРОДАЖІВ

    - Внутрішні та зовнішні продажі – методологія переборювання 6 рівнів спротиву
    - Кореневий конфлікт функції продажів та напрямок його вирішення
    - Дієва методологія продажу Пропозицій цінності – послідовність та логіка кроків продавців. Матриця змін
    - Чого не кажуть клієнти та як це використовувати задля ефективних продажів
    - Вимоги до продавців та розвиток Чемпіонів продаж
    - Створення «воронки продаж»
    - Рекомендації Консультанта

ВИКЛАДАЧІ ТА ЕКСПЕРТИ:

ЮЛІЯ ПЛІЄВА: партнер, генеральний директор у Apple Consulting®
Займається операційним управлінням та стратегічним розвитком самої компанії, що дозволило Apple Consulting® зайняти провідні позиції на ринку України. До того ж, Юлія бере участь у консалтингових проектах для клієнтів компанії у сфері розробки та запровадження стратегії і тактики високого рівня складності. Сертифікований фахівець з ТОС: володіє унікальними методиками та інструментами зі стратегічного і тактичного управління бізнесом – сертифікат ТОСІСО (Міжнародна сертифікаційна організація по ТОС). Переможець у номінації «Молодий підприємець року» Міжнародного конкурсу Ernst&Young: «Підприємець року в Україні – 2007». Член Aspen-спільноти та спільноти BMW Shtiftung.

Контактна особа:
МАРІЯ ФРАНОВСЬКА, Менеджер програм управлінського розвитку
тел.: + 38 (097) 029 60 60
email: mf@kmbs.ua

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті