Доведеться визнати – для нас, споживачів, реклама «унікальних» продуктів та надсучасних брендів не є цікавою. Ще один йогурт з ще більшим вмістом біфідобактерій, ще одна ультравітамінна вода, доставлена прямо з таємних підземних джерел Закарпаття, ще один найдемократичніший і клієнтоорієнтований сервіс із доставки квітів... Нецікаво. Занадто багато продуктів, занадто багато варіантів, занадто ускладнюється вибір.
Але як в цьому білому шумі виділитися та перемогти байдужість покупця? І як, зрештою, перетворити свою торгову марку в бренд?
Відповідь на це запитання потребує глибшого занурення в три ключові поняття, без яких існування бренду в принципі є неможливим.
Перше – це продукт. Друге – це ринок. І третє, але зовсім не останнє – це людина, що приймає рішення про те, придбати чи не придбати ваш продукт. Про інструменти аналізу потреб і бар'єри між вашим продуктом та його цільовою аудиторією, а також про таке:
- Як створювати нестандартні продуктові рішення?
- Що потрібно знати, аби коректно аналізувати комунікації клієнтів?
- Як створити місце для вашого продукту в житті клієнта?
Аудиторія:
- для бренд-менеджерів
- для маркетологів
Викладач:
Макс Бурцев
Власник і креативний директор рекламної агенції Arriba!, творець школи реклами і комерційного дизайну Багаж, співвласник першого українського ілюстраційного бюро Moonsters, член українського клубу арт-директорів ADC*UA, призер міжнародних фестивалів реклами Європи, Росії та України.
Реєстрація за посиланням
Контактна особа:
Крістіна Погорєлова,
Офіс-менеджер
тел.: + 38 (044) 490 66 35
email: [email protected]