Сила бренду: Як зайняти своє місце в голові вашого клієнта?

Сила бренду: Як зайняти своє місце в голові вашого клієнта?

Сила бренду: Як зайняти своє місце в голові вашого клієнта?
Коли
31 травня 2018
Вартість
450 грн
Місце
Києво-Могилянська бізнес-школа
Організатор
Києво-Могилянська бізнес-школа

Доведеться визнати – для нас, споживачів, реклама «унікальних» продуктів та надсучасних брендів не є цікавою. Ще один йогурт з ще більшим вмістом біфідобактерій, ще одна ультравітамінна вода, доставлена ​​прямо з таємних підземних джерел Закарпаття, ще один найдемократичніший і клієнтоорієнтований сервіс із доставки квітів... Нецікаво. Занадто багато продуктів, занадто багато варіантів, занадто ускладнюється вибір.

Але як в цьому білому шумі виділитися та перемогти байдужість покупця? І як, зрештою, перетворити свою торгову марку в бренд?

Відповідь на це запитання потребує глибшого занурення в три ключові поняття, без яких існування бренду в принципі є неможливим.

Перше – це продукт. Друге – це ринок. І третє, але зовсім не останнє – це людина, що приймає рішення про те, придбати чи не придбати ваш продукт. Про інструменти аналізу потреб і бар'єри між вашим продуктом та його цільовою аудиторією, а також про таке:

  • Як створювати нестандартні продуктові рішення?
  • Що потрібно знати, аби коректно аналізувати комунікації клієнтів?
  • Як створити місце для вашого продукту в житті клієнта?

Аудиторія:

  • для бренд-менеджерів
  • для маркетологів

Викладач:

Макс Бурцев

Власник і креативний директор рекламної агенції Arriba!, творець школи реклами і комерційного дизайну Багаж, співвласник першого українського ілюстраційного бюро Moonsters, член українського клубу арт-директорів ADC*UA, призер міжнародних фестивалів реклами Європи, Росії та України.

Реєстрація за посиланням

Контактна особа:

Крістіна Погорєлова,
Офіс-менеджер
тел.: + 38 (044) 490 66 35
email: [email protected]

Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло